loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : رئال مادرید را از کودکی دوست داشتم !
ونگر : رئال مادرید را از کودکی دوست داشتم !

ونگر : رئال مادرید را از کودکی دوست داشتم !

خروج ناگهانی زیدان از رئال مادرید که با قهرمانی سومین مرتبه پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان هم زمان شد، باعث ایجاد گمانه‌زنی هایی شده است. آرسن ونگر در دوران 22 ساله خود در آرسنال حداقل 2 بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده بود اما او یک روز پیش از اعلام خروج زیدان در مصاحبه‌ای چنین گفت: رئال مادرید! فکر میکنم دو یا سه بار پیشنهاد آنها را رد کرده‌ام. اما حقیقت این است که رئال مادرید یکی از تیم های مورد علاقه من در کودکی بوده است!!!!

ونگر اینبار جزئیات بیشتری از پیشنهاد مادرید را بیان کرد و گفت: بار اولی که مادرید به من پیشنهاد داد، آرسنال در دوران حساسی به سر میبرد. استادیوم امارات را ساخته بودیم و بانک از من میخواست حداقل 5 سال به تیم وفادار و متعهد باشم. پیشنهاد مادرید را رد کردم چون باید به آنچه تعهد کرده بودم، پایبند میماندم.

ونگر گفت : دوبار هم مربیگری تیم ملی انگلستان به من پیشنهاد شد که آنها را هم رد کردم. یک بار هم پیشنهاد کار مدیریت فنی یک تیم را به من دادند که قبول نکردم.

ونگر در پایان گفت: صفحه پیش روی من سفید است و من باید آن را بنویسم... قسمت بعدی را باید شروع کنم و این برای من خوشایند است و یک چالش جدید خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Ghanasoccernet
بازدید: ۱,۲۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰