loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت موافق با قرارداد آدیداس است
رایت موافق با قرارداد آدیداس است

رایت موافق با قرارداد آدیداس است

خواست هواداران و یان رایت، بعد از عقد قرارداد با آدیداس: لباس دوم زرد رنگ تیم را برگردانید!
گزارشات حاکی از آن است که آرسنال به عقد قرارداد مولتی میلیون پوندی با آدیداس، بعنوان تولیدکننده رسمی اقلام ورزشی باشگاه، بسیار نزدیک است.لباس اصلی تیم در فصل 2018-19 رونمایی شده است و این آخرین لباس تیم با تولید پوما، بعد از گذشت پنج سال همکاری خواهد بود.قرارداد باشگاه با پوما در انتهای این فصل به پایان می رسد و قرارداد با آنها تمدید نخواهد شد.


کمپانی نایک هم در رقابت با آدیداس برای بستن قرارداد با تیم بود. ولی مهاجم سابق تیم، یان رایت در شبکه های اجتماعی گفت که علاقه بیشتری دارد تا تیم با آدیداس قرارداد ببندد.
رایت گفت:"بسیار خوشحالم که آدیداس در فصل آتی، دوباره اسپانسر تیم شده است و بخصوص از این موضوع خوشحالم که قرارداد با پوما به پایان رسید."
صحبتهای رایت، هواداران آرسنال را بِوجد آورد و صحبتهای مختلفی در شبکه های اجتماعی در این باره زده شد.اگر این قرارداد رسمی شود، اولین بار از سال 1994 است که آدیداس اسپانسر اقلام ورزشی باشگاه شده است. در آن دوره، آرسنال با لباس های طراحی ادیداس معروف شده بود و در خلال قهرمانی سال 1989 آنها، از کیت آدیداس استفاده می کردند.
یک از معروفترین لباسهای آرسنال، لباس خارج از خانه تیم در سال 1991 معروف به "موز له شده" میباشد که ابتدا مناقشه برانگیز بود ولی اکنون هواداران آرسنال در سراسر جهان از آن استقبال می کنند.
هنرمندان و علاقه مندان به باشگاه هم از این قرارداد استقبال کرده اند و طراحی های مفهومیی ارائه کرده اند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football.London
بازدید: ۱,۳۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰