loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت از فنرباغچه پیشنهاد دارد!
لاکازت از فنرباغچه پیشنهاد دارد!

لاکازت از فنرباغچه پیشنهاد دارد!

بعد از انتصاب علی کُچ به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه فنرباغچه، سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه با شفافیت دنبال شد، حالا این باشگاه قدرتمند ترکیه‌ای ستاره‌ی مطرح باشگاه آرسنال الکساندر لاکازت را هدف اصلی نقل و انتقالات خود قرار داده است!

بعد از انتصاب علی کُچ به عنوان رئیس هیئت مدیره، چندین بمب نقل و انتقالاتی برای فنرباغچه منفجر شده است، اولین قدم او انتصاب دیمین کومولی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بود، کومولی بدون هیچ معطلی ای آستین هایش را بالا زده و لیست نقل و انتقالاتی باشگاه را آماده کرده است، در این لیست فوق ستاره‌هایی وجود دارند که هیچکس توانایی حدس زدنشان را ندارد.

به نظر می‌رسد یکی از آنها ستاره‌ی پرآوازه‌ی فرانسوی توپچی‌ها الکساندر لاکازت باشد، مهاجم ٢٧ ساله‌ی توپچی ها که با قرارداد ۵٣ میلیون یوروی از لیون به آرسنال انتقال یافت، تاثیر مورد انتظار را برای توپچی‌ها نگذاشته است، او بعد از نمایش‌های متوسط و مصدومیت هایش، از دید بسیاری از هواداران خارج شد.

بعد از انتقال اوبامیانگ از دورتموند نیز، لاکازت بیش از پیش به حاشیه رانده شد، اونای امری، سرمربی جدید آرسنال که جایگزین آرسن ونگر شد، به جای لاکازت می‌خواهد رودریگو را از والنسیا به آرسنال بیاورد.حالا با تمام این تفاسیر، مدیر ورزشی فرانسوی فنرباغچه کومولی به دنبال جذب هموطنش الکساندر لاکازت است، لاکازت فصل گذشته را با ١۴ گل و ۵ پاس گل به پایان رساند، این بازیکن فرانسوی بعد از ماه فوریه تنها در سه بازی لیگ به صورت ٩٠ دقیقه به میدان رفته است.


پ.ن: خانواده کُچ ثروتمندترین خانواده ترک و ترکیه هستند و مالکیت ۱۱۳ شرکت گوناگون در سراسر جهان را بر عهده دارند که یکی از آن شرکت ها شرکت بکو اسپانسر باشگاه بارسلونا است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰