loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز : برخی تغییرات در آرسنال عالی بوده‌است
آدامز : برخی تغییرات در آرسنال عالی بوده‌است

آدامز : برخی تغییرات در آرسنال عالی بوده‌است



تونی آدامز، آقای آرسنال ، معتقد است امری با تیمی که دیگران برایش آماده میکند، بازی میکند. آدامز نقل و انتقالات کنونی و برنامه های حال حاضر آرسنال را زیر نظر میسلینتات میداند و اونای امری را در این موارد کاملا "نامربوط" خطاب کرد. توپچی ها با آوردن یک مربی جدید معادلات 22 ساله آرسن ونگر و نوع حکومت او را تغییر داده اند. در پشت پرده تصمیمات با میسلینتات و رائول سانلهی است. آنها تصمیم میگیرند کدام بازیکنان را با چه قیمتی بخرند.

آدامز معتقد است این روند باعث میشود تا آرسنال بتواند پیروزی های بیشتری در امارات کسب کرده و جام‌های بیشتری کسب کند.

آدامز به  Daily Star گفت: مربی آرسنال از نقل و انتقالات کنار گذاشته شده است و این موضوع به او مربوط نمیشود. او آنقدر خوب بوده که استخدام شود و کارش این است که بازیکنان آرسنال را تمرین دهد و تصمیم بگیرد، چه کسی در چه زمانی به میدان برود. باید دید گازدیس چه میکند، بازار پر ازدحام و شلوغی است. پیدا کردن بازیکنان اروپایی با کیفیت هوش زیادی نیاز دارد.

میسلینتات در سال 2017 از دوتموند به آرسنال آمد و جانشین یکی از با سابقه‌ترین افراد یعنی "استیو رولی" در باشگاه شد. آدامز با اینکهبه آینده امیدوار است و از این تغییر روش مدیریتی باشگاه راضی است اما به دلیل عدم حضور آرسنال در لیگ قهرمانان نگران هم هست.

آدامز گفت: گازدیس معمولا تصمیمات اجرایی نمیگرفت ، کاری که الان انجام میدهد، او باعث خداحافظی خیلی‌ها از باشگاه شده است که این روند هم خیلی خوش‌آیند نیست. بهتر است فرد در جایگاه خود بماند و از او خواسته شود تا معتهدتر رفتار کند."استیو رولی"  در جایگاهش عالی بود و در بیزینس فوق‌العاده عمل میکرد.

به نظر میرسد آرسنال بعد از قطعی کردن خرید لیختشتاینر بتواند فلینی از منچستریونایتد و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس را از دورتموند به خدمت بگیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۶۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰