loading
در حال بررسی درخواست شما
میچی همواره مرا حمایت کرده
میچی همواره مرا حمایت کرده

میچی همواره مرا حمایت کرده

کتی مک کیب بازین 22 ساله آرسنال به عنوان یک وینگر با انگیزه در بین مردم ایرلند شهرت دارد. اما با حضور در لندن و قرار گرفتن در ترکیب تیم آرسنال به اجبار  به عقب میدان رفت و در دفاع چپ قرار گرفت. 
این تغییر بزرگی برای کتی در داخل و خارج از میدان بود. اما خوشبختانه در آرسنال جمع زیادی از بازیکنان حضور داشتند که او را برای سازگاری در پست جدیدش همراهی کردند.
 
 کتی پس از بستن قرارداد جدیدش با آرسنال به سایت رسمی گفت: " پس از اینکه به اینجا آمدم اما برن و اما میشل با من خیلی خوب بودند. بدیهیست که با زندگی مشترکی که با اما (میشل) داریم من حمایت همیشگی او را همراه خود .دارم.
 
دختران با ما خیلی خوب هستند و ما را شاد و سرگرم میکنند. اما واقعا او فوق العاده است. او دوست خیلی خوبیست و از بهترین چیزهاییت که از وقتی به اینجا آمده ام پیدا کردم."
 
"جو مونتمورو مرا به عنوان یک دفاع عقب می بیند اما این مسئله اهمیت نمیدهم که این ماجرا را عادلانه نمیبینم. من دوست دارم جلوتر بازی کنم. تلاش  برای به ثمر رساندن گل داشته باشم. سعی کنم موقعیت هایی را برای تیم ایجاد کنم تا پیروز شوند. یکبار آنجا بودم و تمام تلاشم را کردم. این تمام چیزیست که دوست دارم انجام دهم."
 
" از اینکه قرارداد جدیدی را امضا میکنم و برای مدت بیشتری جزئی از بازیکن آرسنال خواهم بود به شدت خوشحالم. " مک کیب اضافه کرد " من فقط میخواهم باز هم ادامه دهم و به همراهی تیم و به کمک آنها به جایگاه واقعی خود برسم. میخواهم بی حاشیه و به سختی تلاش کنم تا جام های بیشتری را برای آرسنال با کمک من به دست آوریم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰