loading
در حال بررسی درخواست شما
برنامه لیگ برتر و قوانین آن
برنامه لیگ برتر و قوانین آن

برنامه لیگ برتر و قوانین آن

منتشر شدن برنامه‌ی بازی های لیگ برتر همیشه برای طرفداران جذاب بوده است اما بر خلاف باور اکثر مردم آماده کردن تقویم بازی ها حدود شش ماه طول میکشد و کاملا بصورت رندوم انجام نمی شود!!!

در ادامه توضیح مختصری در مورد نحوه‌ی اعلام برنامه های لیگ برتر را برای شما عزیزان آورده ایم... تنظیم این تقویم کاری دقیق و حساس است که طی آن زمان بازی 2036 مسابقه در چهار لیگ مربوط به پرمیرلیگ مشخص میشود.
شروع کار:
پس از دریافت برنامه‌ی بازی های ملی از فیفا ، رقایت های اروپایی تیم ها و دیگر بازی های مربوط اف ای کاپ ، بازی های لیگ در تاریخ های باقی مانده جایگذاری می شود.
قوانین جایگذاری بازی ها:
قوانین طلایی در جایگذاری بازی ها شامل بندهای زیر می شود:
در 5 بازی پیاپی هر تیم حتماً باید چینشی از سه بازی داخل خانه و دو بازی خارج از خانه یا برعکس وجود داشته باشد.
 هیچ تیمی بیشتر از دو بازی داخل خانه یا خارج از خانه را بصورت پشت هم انجام نخواهد داد.
هرگز دو بازی داخل خانه یا خارج از خانه پیاپی در ابتدا یا انتهای فصل برای تیمی در نظر گرفته نمی شود زیرا غیر عادلانه می شود مخصوصا برای تیمی که در انتهای جدول باشد و مجبور باشد فصل را با دو بازی خارج از خانه تمام کند.

در هفته های منتهی به سال نو میلادی اگر تیمی در روز معروف به "Boxing Day" در خانه بازی کند ، حتما در شروع سال نو در خانه حریف بازی خواهد کرد.

تلاش میشود تا باشگاه های همشهری در یک روز بازی داخل خانه نداشته باشند، برای مثال دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد ، لیورپول و اورتون و در لندن که بیشترین تراکم وجود دارد.
برای مدیریت کردن این قانون دستورالعمل خاصی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.در ماه مارس فرم خاصی برای باشگاه هایی که این مشکل را دارند فرستاده می شود و از آنها سه سوال پرسیده می شود که باید به آن پاسخ بدهند:

1. تاریخی در این ماه وجود دارد که نخواهید در خانه بازی کنید؟

2. تیمی وجود دارد که در این ماه بخواهید با آن در خانه بازی کنید؟

3. تیمی وجود دارد که در این ماه نخواهید با آن درخانه بازی کنید؟
 
پس از دریافت این فرم ها از باشگاه تلاش می شود تا به درستی برنامه ریزی لازم صورت گیرد هر چند که صد در صد امکان این که به خواسته باشگاه ها بازی ها انجام شود امکان ندارد اما در هر سال حدود 85 درصد بازی ها با توافق باشگاه ها در تقویم قرار میگیرند.


سیستم جایگذاری بازی ها:
بعد از وارد کردن داده ها به سیستم جایگذاری بازی ها، سیستم میداند در چه تاریخی کدام تیم باید در خانه بازی کند و کدام تیم باید خارج از خانه بازی کند. سپس بصورت رندوم تیم ها را در تاریخ های آزاد مربوط به لیگ در مقابل هم قرار می دهد.

اگر در طول بازی ها یا همان اول مشکلی دیده یا گزارش شد این عمل دوباره انجام می شود. برای مثال در فصل 2012/13 پلیس اعلام کرد به علت بازی های المپیک و پارالمپیک هیچ بازی مهمی نباید بعد از 8 سپتامبر انجام شود .

بعد از جاگذاری توسط سیستم تمامی بازی ها بصورت دستی چک میشوند تا بهترین تقویم برای بازی ها بدست بیاید.
 

 

 

برنامه لیگ برتر برای آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰