loading
در حال بررسی درخواست شما
چاغلار احتمالا به آرسنال میآید ...
چاغلار احتمالا به آرسنال میآید ...

چاغلار احتمالا به آرسنال میآید ...


فصل گذشته آمار دفاعی تیم آرسنال بسیار ناامید کننده بود، آنها تحت هدایت ونگر در طول فصل 51 گل دریافت کردند، اما مربی جدید تیم، اونای امری می خواهد با به خدمت گرفتن مدافعان تراز اول، این ضعف را برطرف کند.

مدافع با کیفیت ترکیه ای تیم فرایبورگ، چاغلار سویونچو یکی از اهداف نقل و انتقالات آرسنال می باشد.

مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال، اسون میسلینتات، در حال مذاکره با نماینده این مدافع 22 ساله می باشد، مدیر برنامه‌های سویونچو به ترکیش فوتبال گفته است که اگر آرسنال خواهان جذب او می باشد باید مبلغی را پیشنهاد کند که فرایبورگ آن را بپذیرد.

بنا به گزارش یکی از منابع موثق نزدیک کالچو اینسایدر، سویونچو به صورت شفاهی انتقالش را به آرسنال تایید کرده است، او به نماینده اش گفته است که خواهان این انتقال است، اما مهمترین مانع این انتقال قیمت بالای او می باشد.

آن منبع در ادامه گفت که فرایبورگ تقریبا در فصل گذشته یکی از کاندیدهای سقوط بود و فصل را با رتبه نازل پانزدهم به پایان رساند و آنها خواهان مبلغی هستند که به احتمال زیاد، آرسنال علاقه ای به پرداخت آن ندارد، مدافع سابق آلتینوردو در 26 بازی لیگ یک گل به ثمر رسانده است.

هنوز مبلغی که باشگاه آلمانی بابت فروش او می خواهد، دقیقا مشخص نیست، اما بنا به گزارش منابع انگلیسی از جمله سان، قیمت او چیزی در حدود 35 میلیون پوند (40 میلیون یورو) می باشد.

ماه گذشته، قبل از آمدن اونای امری به باشگاه آرسنال، تلگراف گزارش داده بود که آرسنال پیشنهاد 35 میلیون پوندی برای جذب سویونچو ارائه کرده بود، البته گفته شده است که نهایت بودجه امری برای نقل و انتقالات چیزی بین 50 تا 70 میلیون پوند می باشد.

بر اساس گزارش لندن اونینگ استاندارد، توپچی ها نزدیک به عقد قرارداد با توریرا، لنو و پاپاستاپولوس می باشند، اگر آرسنال موفق به جذب هر سه نفر بشود تقریبا تمام بودجه مورد نظر باشگاه، خرج خواهد شد و ممکن است باشگاه مبلغ کافی را برای جذب سویونچو در اختیار نداشته باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Calcio Insider
بازدید: ۱,۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰