loading
در حال بررسی درخواست شما
تقویت نیروی تدافعی آرسنال با توریرا و لنو
تقویت نیروی تدافعی آرسنال با توریرا و لنو

تقویت نیروی تدافعی آرسنال با توریرا و لنو

آرسنال به عقد قرارداد با برند لنو و لوکاس توریرا به ارزش 48 میلیون پوند بسیار نزدیک است.
با توجه به برنامه مربی جدید آرسنال، اونای امری، درجهت تقویت عناصر دفاعی تیم، آرسنال به عقد قرارداد با برند لنو و تویرا بسیار نزدیک است.

تاکنون امری دو عنصر دفاعی دیگر را برای تیم جذب کرده است. استفان لیخشناینر در یک انتقال رایگان به آرسنال آمد و سوکراتیس پاپاستاپولوس نیز با قرارداد 16 میلیون پوندی از دورتموند به جمع توپچی ها اضافه خواهد شد. دروازه بان و هافبک مرکزی دو اولویت دیگر تیم بوده اند و پس از شروع مذاکرات رسمی در هفته گذشته، اکنون قراداد هردو بازیکن در حال نهایی شدن است.

برند لنو 22 میلیون پوندی که در ترکیب نهایی تیم آلمان برای شرکت در جام جهانی قرار نگرفت، و او می خواهد برای بازگشت به تیم ملی،شماره یک تیم باشگاهیش باشد و مطابق آن انتظار می رود تا آرسنال، اوسپینا و یا پیترچک را،که هر دوی آنها یکسال از قراردادشان با باشگاه باقی مانده است را بفروش برساند. شماره یک فعلی تیم، پیتر چک، فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. لنو 26 ساله، دروازه بان ثابت تیم بایرلورکوزن میباشد و 6بازی ملی دارد و عضوی از تیم قهرمان جام کنفدرانسیون های سال 2017 بوده است.

همچنین آرسنال در حال مذاکرات نهایی با سمپدوریا برای جذب توریرا میباشد. این هافبک 22 ساله اکنون با تیم ملی اروگوئه در جام جهانی روسیه حضور دارد و آرسنال در حال مذاکره برای شیوه پرداخت پول میباشد. اگر آرسنال بخواهد بیش از 25 میلیون پوند برای خرید او پرداخت کند، میتواند پول را در چندین قصد و در طی سالیان متعدد، پرداخت کند.

آنها همچنین علاقه مند به جذب یاسین عدلی، بازیکن 17 ساله تیم پاریسن ژرمن هستند و همچنین چشم به تمدید قراردادهای آرون رمزی و جک ویلشر هم دارند.عدلی، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان پی اس جی تحت مربیگری امری انجام داده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۴۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰