loading
در حال بررسی درخواست شما
امری به دنبال اوربانگا ، یک آرژانتینی
امری به دنبال اوربانگا ، یک آرژانتینی

امری به دنبال اوربانگا ، یک آرژانتینی

به گزارش میرور هافبک ۲۹ ساله و آرژانتینی تیم سویا که سابقه ی همکاری بلند مدت با امری را در دو تیم سویا و والنسیا در کارنامه ی خود دارد ، به گفته ی خودش مشکلی برای پیوستن به آرسنال ندارد در صورتی که درباره ی نقشش در تیم اطلاع داشته باشد .به گزارش چندین خبرگزاری مدیر برنامه های اور بانگا هم اکنون در لندن است تا درباره ی انتقال این بازیکن مذاکره کند .با توجه به جدایی جک ویشلر از آرسنال به نظر میرسد اونای امری همچنان به دنبال تقویت خط هافبک تیم است .

مبلغ فسخ قرارداد گزینه نقل و انتقالاتی آرسنال، اوربانگا، مشخص شد.به گزارش مارکا، با توجه به علاقه توپچی ها به جذب بانگا، آنها به سادگی می توانند بند فسخ قرارداد او را فعال کنند. مبلغ 20 میلیون پوندی فسخ قرارداد او، برای توپچی ها مبلغ مناسبی خواهد بود.
 
به گزارش گاتزتا دلا اسپورت، مدیر برنامه های بانگا، مارسلو سیمونیان، به لندن سفر خواهد کرد تا درباره این انتقال با آرسنال مذاکره کند.سیمونیان بعنوان مدیر برنامه های یک بازیکن آرژانتینی دیگر، یعنی خاویر پاستوره، تقریبا کارهای انتقال او به رم را انجام داده است و اکنون تمام تمرکز او برای انتقال بانگا، که اکنون همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی حضور دارد، جمع شده است. این هافبک آرژانتینی در سال 2014 در زمان مربیگری امری در سویا به این تیم پیوست و اکنون با آمدن امری به آرسنال، شایعات حضور او قوت یافته است. این هافبک 29 ساله، نقش کلیدیی در دو موفقیت مهم باشگاه سویا یعنی دو قهرمانی اروپایی تیم داشته است. او در سال 2016، همزمان با رفتن امری به پاریسن ژرمن، به اینتر میلان پیوست و بعد از گذراندن یک فصل ناموفق در ایتالیا به این تیم آندلسی بازگشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Marca
بازدید: ۲,۰۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰