loading
در حال بررسی درخواست شما
شایعات نقل و انتقالات آرسنال
شایعات نقل و انتقالات آرسنال

شایعات نقل و انتقالات آرسنال

طبق گزارش رادیو آر.سی.اِن کلمبیا، کواچ سرمربی جدید بایرن مونیخ حضور کافی خامس رودریگز در ترکیب این تیم برای فصل آینده را تضمین نکرده است. آرسنال، چلسی، پاریس سنت ژرمن و یوونتوس جزء مشتریان این بازیکن کلمبیایی هستند و آرسنال اخیرا پیشنهادی برای جذب او ارسال کرده است.
 

طبق گزارش توتو مرکاتو، بن عطیه مورد توجه آرسنال قرار گرفته است و توپچی ها باید در راه جذب او مارسی را شکست دهند، یوونتوس ارزش این بازیکن را بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو تعیین کرده ... با توجه به احتمال جدایی بن عطیه از یوونتوس، این باشگاه به دنبال جذب دیگو گودین که بند فسخ قرارداد ۲۰ میلیون یورویی دارد، خواهد رفت.

 

متئو کواچیچ پس از دیدار در مقابل تیم ملی آرژانتین در مصاحبه‌ای با مارکا در مورد آینده‌ی خود گفت:"می خواهم بیشتر بازی کنم و فکر می کنم بهتر است پس از جام‌جهانی از رئال مادرید جدا شوم، من به دنبال بازی کردنِ بیشتر هستم، اما زمانی که بازی به من نمی رسد، من حال خوشی ندارم." طبق این گزارش، مدیر برنامه‌های کواچیچ تایید کرده است، که آرسنال و به همراه ۴ تیم دیگر از انگلیس خواهان جذب این بازیکن کروات هستند.
 

 

طبق گزارش کالچو مرکاتو، آرسنال خواهان نهایی کردن توافق با ژلسون مارتینز در سریع ترین زمان ممکن می‌باشد، لاتزیو نیز جزء مشتریان این بازیکن پرتغالی است و به کمک خورخه مندز قدم‌هایی رو به جلو در جهت جذب او برمی‌دارد.
 

طبق گزارش آ.اس اسپانیا، سویا به دنبال پیدا کردن جایگزین احتمالی برای انزونزی و بانگا می باشد، آرسنال علاقه دارد تا مبلغ فسخ یکی از این دو‌ بازیکن را پرداخت کند.
 

طبق گزارش اسپرت اسپانیا، همه شواهد حاکی از آن است که لابوتکا در این تابستان سلتاویگو را ترک خواهد کرد، ناپولی، آرسنال و پاریس سنت ژرمن به دنبال جذب این بازیکن می باشند، آرسنال در ژانویه امسال نیز، با او مذاکراتی داشته است که البته مدیر برنامه‌های لابوتکا منکر این موضوع است.
 

طبق گزارش اسکای اسپرت ایتالیا، اونای امری می خواهد تا در جهت تقویت خط میانی آرسنال، بانگا را جذب کند، پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورویی فسخ قرارداد او، مشکل خاصی برای آرسنال نیست، چالش اصلی راضی کردن او برای این تغییر است، زیرا او به تازگی به سویا بازگشته است و برای آینده خود در سویا برنامه ریزی کرده است.
 

 

طبق گزارش اِ بولا پرتغال، میگوئل لایون، به آرسنال لینک شده است و امری یکی از علاقه‌مندان و دنبال کنندگان او می باشد.
 

 

مدیر برنامه‌های لوکاس پرز در مورد آینده‌ی این بازیکن گفت:مدیر برنامه‌های لوکاس پرز در مورد آینده این بازیکن گفت: "لوکاس در روز ۲ ژوئیه در تمرینات پیش فصل آرسنال حاضر خواهد شد و تمرینات خودش را با این تیم انجام خواهد داد، چند باشگاه به دنبال جذب لوکاس هستند، اما او در حال حاضر بازیکن آرسنال است و می خواهد کارش را در آنجا ادامه دهد و آماده‌ی رقابت برای ثابت کردن پتانسیل خود است."
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۴۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰