loading
در حال بررسی درخواست شما
آقای قاسم‌خانی این رفتار از شما بعید بود!!!
آقای قاسم‌خانی این رفتار از شما بعید بود!!!

آقای قاسم‌خانی این رفتار از شما بعید بود!!!


به نام خدا
نظر به پست آقای مهراب قاسم‌خانی در مورد مسائل جاری ایران و ارتباط دادن آن به شرایط باشگاه آرسنال باید به چند مورد اشاره کرد . ( لینک پست مهراب قاسم خانی )
1- آقای مهراب قاسم‌خانی باشگاه آرسنال سیاست های خود را پیگیری میکند و دلیلی برای توضیح آن سیاست ها به شما وجود ندارد
2- جناب آقای مهراب قاسم‌خانی شما از کی تا هوادار فوتبال بودید که نظر در مورد سیاست های باشگاهی میدهید که در چندسال اخیر مشکل اصلی خود، یعنی عدم توازن مالی را کاملا رفع کرده است ؟
3- آقای مهراب قاسم‌خانی شما چند باشگاه فوتبال را اداره کرده اید یا اصلا چند فصل، بازی ها را بصورت کامل مشاهده کردید که فکرِ ابراز عقیده‌‌ای در این سطح کودکانه را به خود داده اید ؟
4- آقای مهراب قاسم‌خانی شما از مشکلات مالی باشگاه آرسنال در 15 سال اخیر چه میدانید که شرایط باشگاه را "گند زدن" خطاب کرده اید ؟
5- آقای مهراب قاسم‌خانی عزیز ، این مجموعه به عنوان کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران که با همکاری باشگاه بیش از 11 سال است در خدمت هواداران است از شما میخواهد تا با انتشار پستی، توهین به این باشگاه قدیمی و با سابقه و صدالبته پرطرفدار را پس بگیرید.

مهراب قاسم خانی
 




شرایط هر مجموعه ( خواه یک باشگاه فوتبال؛ خواه یک مدرسه ؛ خواه یک هتل و خواه یک کشور ) به مدیران آن مجموعه و افرادی که با آن مجموعه مستقیما درگیر هستند مربوط میشود. نظرات سیاسی، اجتماعی و ... شما متین، اما به شما اجازه نمیدهیم به تیم محبوب هزاران نفر در ایران که سال‌هاست بواسطه این کانون برای باشگاه شناخته شده است، توهین کنید. شما فردی هستید که بواسط قلم جذاب خود همواره مورد تحسین قرارگرفته‌اید و از شما انتظار داریم تا یا پست خود را ویرایش کنید و یا پستی بابت عذرخواهی از هواداران آرسنال منتشر نمایید.  وجود یک اسطوره همانند آرسن ونگر حتی با تمام مشکلات دهه اخیر آرسنال، در روزهای پایانی وی در باشگاه نشان داد که همچنان او در قلب هواداران جا دارد.
 

 

 

 

 

آقای قاسم‌خانی این رفتار از شما بعید بود!!! . بیانیه کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران به بهانه توهین مهراب قاسمی خانی به باشگاه آرسنال . به نام خدا نظر به پست آقای مهراب قاسم‌خانی در مورد مسائل جاری ایران و ارتباط دادن آن به شرایط باشگاه آرسنال باید به چند مورد اشاره کرد . . 1- آقای مهراب قاسم‌خانی باشگاه آرسنال سیاست های خود را پیگیری میکند و دلیلی برای توضیح آن سیاست ها به شما وجود ندارد . 2- جناب آقای مهراب قاسم‌خانی شما از کی تا هوادار فوتبال بودید که نظر در مورد سیاست های باشگاهی میدهید که در چندسال اخیر مشکل اصلی خود، یعنی عدم توازن مالی را کاملا رفع کرده است ؟ . 3- آقای مهراب قاسم‌خانی شما چند باشگاه فوتبال را اداره کرده اید یا اصلا چند فصل، بازی ها را بصورت کامل مشاهده کردید که فکرِ ابراز عقیده‌‌ای در این سطح کودکانه را به خود داده اید ؟ . 4- آقای مهراب قاسم‌خانی شما از مشکلات مالی باشگاه آرسنال در 15 سال اخیر چه میدانید که شرایط باشگاه را "گند زدن" خطاب کرده اید ؟ . 5- آقای مهراب قاسم‌خانی عزیز ، این مجموعه به عنوان کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران که با همکاری باشگاه بیش از 11 سال است در خدمت هواداران است از شما میخواهد تا با انتشار پستی، توهین به این باشگاه قدیمی و با سابقه و صدالبته پرطرفدار را پس بگیرید. . . . #قاسم_خانی #مهراب_قاسم_خانی #آرسنال #ارسنال #توپچی #توهین #گانرز #گانر #طنز #سینما #تلویزیون #نمایش #کانون @mehrab_ghasemkhani @arsenal @arsenalism_ @arsenalfaniran @arsenalwfc_fans

A post shared by کانون رسمی هواداران آرسنال (@arsenalir) on

 

 

کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۳,۳۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰