loading
در حال بررسی درخواست شما
تکلیف رمزی مشخص شود، پیشنهاد آرسنال رد شد
تکلیف رمزی مشخص شود، پیشنهاد آرسنال رد شد

تکلیف رمزی مشخص شود، پیشنهاد آرسنال رد شد

طبق گزارش اسکای اسپرت آلمان، آرسنال، اتلتیکو و بایرن به دنبال جذب بنجامین پاوارد مدافع ٢٢ ساله‌ی اشتوتگارت و تیم ملی فرانسه هستند، اما هیچ مذاکره ای تا پایان جام جهانی شروع نخواهد شد.


مدیر ورزشی باشگاه سویا خواکین کاپارروس در مورد آینده‌ی استیون انزونزی گفت:"از قرارداد انزونزی دو سال باقی مانده است و او اکنون در روسیه است، ما امیدواریم فرانسه قهرمان جام جهانی شود تا با انگیزه بیشتر به باشگاه بازگردد، او با باشگاه قرارداد دارد و چیز بیشتری ‌در مورد این موضوع نمی‌دانیم."



طبق گزارش اسپورته برزیل، برنارد وینگر ٢۵ ساله شاختار دونتسک که بازیکن آزاد محسوب می‌شود، پیشنهادات خوبی از باشگاه های مختلف دارد، این بازیکن امیدوار بود تا پیشنهاداتی از تیم های بزرگ‌ اروپا مانند آرسنال و لیورپول دریافت کند، اما آنها فقط راجع به او تحقیق کردند و برای مذاکرات ادامه ندادند تا منجر به عقد قرارداد شود.



طبق گزارش میرور، اِور بانِگا پیشنهادات آرسنال را رد کرده است و قصد دارد در باشگاه سویا فوتبال خود را ادامه دهد.


طبق گزارش استاندارد، جک ویلشر در آستانه توافق با وستهام قرار دارد، او قبل از بازی در آرسنال، هوادار وستهام بوده است، او در حال مذاکرات نهایی با باشگاه وستهام می‌باشد.


طبق گزارش آ.اس، ژلسون مارتینز تمام پیشنهادات از باشگاه های مختلف اروپایی را رد کرده است تا به اتلتیکو مادرید بپیوندد، این انتقال تقریبا قطعی شده و فقط اعلام رسمی آن باقی مانده است.


           
مدیر برنامه‌های کریستین پاون در گفتگو با رادیو "لا رد" آرژانتین، اعلام کرد که هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه آرسنال برای جذب پاون ارائه نشده است.مدیر برنامه‌های کریستین پاون در گفت
مدیر برنامه های پاون در ادامه گفت:"کریستین پاون به مدیران بوکاجونیورز اعلام کرده است که می‌خواهد در باشگاه بماند و در تورنمنت کوپا لیبرتادورس بازی کند."


طبق گزارش استودیو دپورتیوو اسپانیا، تصور اینکه برای فصل جدید، استیون انزونزی در باشگاه سویا بماند، دشوار است، انزونزی اعتقاد دارد تا باشگاه در این زمینه با او همکاری کند و به پیشنهادات مناسب پاسخ مثبت دهد، آرسنال و یوونتوس بدنبال جذب او می‌باشند.


اونای امری مطمئن است که می‌تواند از انزونزی بهترین کاربری و عملکرد را بگیرد، یوونتوس اکنون مشغول نقل و انتقال کریستیانو رونالدو می‌باشد و آرسنال می‌تواند از این فرصت استفاده کند تا با یک پیشنهاد مناسب انزونزی را جذب کند.


طبق گزارش دِ نرویون، پیشنهاد اول آرسنال برای جذب انزونزی ۱۵ میلیون یورو بوده است، این بازیکن می‌خواهد باشگاه سویا را ترک کند، اما سویا پیشنهادات زیر ۳۰ میلیون یورو را قبول نخواهد کرد.


طبق گزارش فوتبال لندن، آرسنال مصمم است تا وضعیت قرارداد آرون رمزی را هرچه سریعتر مشخص کند، اونای امری یکی از بزرگترین تحسین کنندگان رمزی است و می‌خواهد او در تیم بماند و به او یک قرارداد جدید ۵ ساله پیشنهاد کرده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۳۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰