loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکاس توریرا در یک قدمی آرسنال
لوکاس توریرا در یک قدمی آرسنال

لوکاس توریرا در یک قدمی آرسنال

طبق گزارش مارکا اسپانیا، به زودی قرارداد آرسنال با لوکاس توریرا رسما اعلام می‌شود.
متئو پدروسی ژورنالیست کالچو مرکاتو:"لوکاس توریرا امروز تست های پزشکی باشگاه آرسنال را پشت سر می‌گذارد و پس از آن به صورت رسمی قرارداد خود را امضاء می‌کن


طبق گزارش استاندارد، اونای امری برای اینکه بازیکنان جدید به تیم اضافه کند، باید عده‌ای از بازیکنان فعلی تیم را به فروش برساند، باشگاه هنوز بر سر تمدید قرارداد با آرون رمزی به توافق نرسیده است و رئال سوسیداد علاقه‌مند به جذب ناچو مونرئال می‌باشد اما مشخص نیست که آرسنال به او اجازه خروج دهد یا خیر.

طبق گزارش گل، به نظر نمی‌رسد که دیگر اونای امری بدون فروش بازیکنی، خرید جدیدی داشته باشد، آرسنال از اینکه آرون رمزی قرارداد خود را تمدید می کند اطمینان دارد.

دیوید اورنستین ژورنالیست معتبر BBC:امروز دو بازیکن در تست های پزشکی باشگاه آرسنال شرکت خواهند کرد، لوکاس توریرا هافبک ۲۲ ساله تیم ملی اروگوئه و باشگاه سمپدوریا، و متئو گوِندوزی هافبک ۱۹ ساله تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های فرانسه و باشگاه لورینت، لوکاس توریرا یک خرید قطعی است و متئو گوِندوزی یک استعداد بالقوه برای آینده باشگاه آرسنال است."

طبق گزارش اکیپ، صحبت‌هایی که اونای امری با متئو گوِندوزی انجام داده است او را قانع کرده است که به جمع توپچی‌ها بپیوندد. قرارداد این بازیکن با آرسنال ۴ ساله به ارزش ۸ میلیون یورو به علاوه پاداش های اضافی است.


نبیل جیلی ژورنالیست فرانس فوتبال: هافبک باشگاه نیس، ژان میشل سری در حال حاضر در لندن حضور دارد و در حال مذاکره با چلسی و آرسنال است."

طبق گزارش میرور، باشگاه رئال سوسیداد مشتاق است تا ناچو مونرئال را به خدمت بگیرد و نظر آرسنال را در مورد فروش این بازیکن جویا شود.

طبق گزارش تایمز، باشگاه آرسنال اعتقاد دارد که می‌تواند با باشگاه سویا مذاکرات مثبتی انجام بدهد تا استیون انزونزی را پس از اتمام جام‌جهانی به خدمت بگیرد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۷۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰