loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه توریرا به عنوان بازیکن آرسنال
اولین مصاحبه توریرا به عنوان بازیکن آرسنال

اولین مصاحبه توریرا به عنوان بازیکن آرسنال

 
لوکاس توریرا، هافبک دفاعی جوان تیم ملی اوروگوئه‌ که از رسمی شدن انتقالش به آرسنال چند ساعت بیشتر نمی‌گذرد، مصاحبه‌ای با وب‌سايت باشگاه انجام داده است، در ادامه به این مصاحبه می پردازیم.


لوکاس، به لندن خوش آمدی، چقدر از تبدیل شدن به بازیکن آرسنال هیجان‌زده شدی؟
خیلی متشکرم، خیلی خوشحالم، می‌خواهم از این فرصتی که در زندگی بدست آورده‌ام کمال استفاده را ببرم، واقعا منتظر شروع ماجراجویی جدیدم هستم.


هواداران آرسنال هم واقعا هیجان‌زده اند، آنها به صورت آنلاین پرواز تو را به لندن ردیابی کردند! چه حسی در مورد این موضوع داری؟
بله، مدت‌هاست که پیام‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران آرسنال دریافت می‌کنم، فکر می‌کنم دلیلش این است که صحبت‌های انتقالم به آرسنال از پیش‌ از شروع جام‌جهانی مطرح شده بود، واقعا خوشحالم و امیدوارم به زودی تمام هواداران را ملاقات کنم.


آیا می‌دانستی که هواداران پروازت را ردیابی کرده اند؟
نه، چیزی در این زمینه نمی‌دانستم، اما در هر صورت اینجا هستم و به زودی آنها را خواهم دید.


این اتفاق چه حسی به تو می‌دهد؟
من آرام هستم، با چنین مسائلی می‌بایست به بهترین نحو ممکن مواجه شوم، اینکه مردم می‌خواهند به من خوش آمد بگویند چیز بسیار مثبتی است، احساس آرامش به من می‌دهد، حالا آرام هستم و به آینده فکر می‌کنم، که مطمئنا عالی خواهد بود.


هواداران ما واقعا از عملکردت در جام‌جهانی لذت بردند، از اینکه به این شکل در تیم‌ملی کشورت بازی کردی چقدر احساس غرور می‌کنی؟
واقعا احساس غرور می‌کنم، اما همه چیز برای من عالی پیش رفت، در مقدماتی جام‌جهانی جزئی از تیم نبودم، اما در ادامه به تیم اضافه شدم، تجربه‌ی جام‌جهانی در کنار تیم ملی واقعا فوق‌العاده‌ بود، سعی کردم تا بیشترین حد ممکن از جام‌جهانی لذت ببرم.


هواداران آرسنال به صورت به خصوص از تقابلت در برابر کریستیانو رونالدو در جام‌جهانی لذت بردند...
آن بازی یکی از روزهایی بود که بیش از همه از آن لذت بردم، ما عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل پرتغال داشتیم و با پیروزی مقابل آنها توانستیم به یک چهارم نهایی برسیم.


همچنین از صحنه‌ی ضربه زدنت به توپ در حالی که روی زمین افتاده بودی بسیار لذت بردند...
آن صحنه لحظه‌ای در بازی بود که انتخاب دیگری جز ضربه زدن با سر به صورت درازکش نداشتم، نمی‌خواهم اجازه دهم که حریف توپ را به محوطه جریمه ما وارد کند، و آن ویدئو در اینترنت معروف شد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰