loading
در حال بررسی درخواست شما
garra charrua ، اروگوئه و توریرا
garra charrua ، اروگوئه و توریرا

garra charrua ، اروگوئه و توریرا

خوی درنده لوکاس توریرا در زمین با فریادهای "garra charrua" از سوی تماشاگران در جام جهانی همراه بود، عبارتی که در سرزمین مادری او برای نشان دادن روحیه و سرسختی خاص اروگوئه‌ای ها به کار می‌رود، لوکاس در مورد این عبارت گفت:وقتی مردم به اروگوئه فکر می‌کنند عبارت "گارا چارروا" به ذهن آنها می‌آید،...

می‌توانی به ما بگویی این عبارت به چه معنی است؟
کمی سخت است که بگویم "گارا چارروا" دقیقا به چه معنی است، این یک روش زندگیِ فوتبالی است، روشی که همه‌ی اروگوئه‌ای ها اینگونه بزرگ می‌شوند، روشی که در محله‌هایمان فوتبال بازی می‌کنیم، "گارا چارروا" درون تمام اروگوئه‌ای ها وجود دارد، توضیحش کمی مشکل است.



چرا "گارا چارروا" به این اندازه برای تو اهمیت دارد؟
زیرا "گارا چارروا" یعنی هر چه داریم را رو می‌کنیم، ما در این کشور هر چه داریم را وقف فوتبال خود می‌کنیم، ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم زیرا هر بار که وارد زمین می‌شویم به خاطر خانواده و دوستانمان، و از همه مهمتر مردمان است.



وقتی در اروگوئه بزرگ می‌شدی چگونه"گارا چارروا" را یاد گرفتی؟
عبارت "گارا چارروا" به یک رسم معمول تبدیل شده است، زیرا در چند تورنمنت اخیر اروگوئه کاری کرده که مردم در موردش صحبت کنند، آن طور که پرتغال را در جام‌جهانی شکست دادیم مثال خوبی از این ماجراست، به همین دلیل است که ما را با عبارت "گارا چارروا" می‌شناسند.


وقتی شما در زمین هستید "گارا چارروا" را چگونه به نمایش می‌گذارید؟
این چیزی است که ما اروگوئه‌ای ها از سن پایین با آن آشنا می‌شویم، در مورد شکلی است که با فوتبال ارتباط برقرار می‌کنیم، معنایی که پیراهن ما برایمان دارد و تلاشی که در هر بازی می‌کنیم، همچنین در مورد روحیه و بسیاری موارد دیگری است که در تیم ملی وجود دارد.


برای مثال، وقتی که توپ در اختیار شما قرار ندارد، با چه روحیه‌ای آن را پس می‌گیرید؟ آیا این هم "گارا چارروا" است؟
بله، دقیقا، در دیداری که در مقابل پرتغال داشتیم ما خیلی تحت فشار بودیم زیرا احساس خستگی می‌کردیم، اما هر چه نیرو در بدن ما باقی مانده بود را گذاشتیم تا پیروز شویم.


لوکاس توریرا اولین بازیکن اروگوئه‌ای تاریخ آرسنال خواهد بود، اما چقدر از این بازیکن شناخت دارید؟! هافبک اروگوئه‌ای جدید ما لوکاس توریرا معتقد است خالکوبی هایش خلاصه‌ی زندگی و شخصیت او را به ما نشان می‌دهند، همانطور که خودش به ما توضیح داد: تو تتویی به شکل شیر روی بازویت داری، می‌توانیم آن را ببینیم؟
بله البته، این است.


معنی آن چیست؟
این را انتخاب کردم زیرا ازش خوشم آمد، درست است که شیر نماد قدرت و روحیه‌ای است که ما اروگوئه‌ای ها درون خود داریم، اما من عاشق تتو هم هستم، از همان لحظه‌ای که دیدمش از آن خوشم آمد.


چرا شیر را انتخاب کردی؟ به دلیل قدرتش؟
بله، به دلیل قدرتی که دارد انتخابش کردم، همچنین نشانگر چیزی که در داخل و خارج زمین هستم و همچنین خانواده‌ام، این تتوها چیزهای زیادی را از من و زندگی من نشان می‌دهند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰