loading
در حال بررسی درخواست شما
نظر منتقد همیشگی ونگر، تابستان خوبی است
نظر منتقد همیشگی ونگر، تابستان خوبی است

نظر منتقد همیشگی ونگر، تابستان خوبی است


امری از روزی که به عنوان مربی  آرسنال معرفی شده است وقت را هدر نداده و دائما در حال جستجوی بازیکنان برجسته برای آرسنال بوده است. البته امری با توجه به میزان پولی که در اختیار دارد عمل میکند. روز گذشته انتقال لوکاس توریرا به آرسنال رسمی شد، او از سمپدوریا با مبلغ 26 میلیون به جمع لندنی ها پیوسته است.

ایان رایت یکی از بزرگترین منتقدان آرسن ونگر به شمار میآید، او سال‌های آخر ونگر، دائما در حال نقد ونگر و تصمیماتش بود. ایان رایت که یک اسطوره آرسنالی به شمار میآید در آخرین توییت خود نوشت: لحظاتی بزرگ در این پنجره نقل و انتقالات وجود داشته است...

سوکراتیس و استفان لیخشتاینر از دیگر خریدهای آرسنال در تابستان بودند. و ایان رایت در مورد آنها گفته است، سن و تجربه آنها کمک شایانی به جوان‌ترها خواهد کرد.

در نهایت یان رایت از آخرین خرید توپچی‌ها صحبت کرد و گفت: یک فصل فوق‌العاده، یک جام‌جهانی عالی و حالا توریرا در آرسنال است....

آرسنال در این پنجره با خرید برندلنو به قیمت 19 میلیون پوند باعث بالا رفتن رقابت در بین دروازبان‌ها خواهد شد. هواداران فکر میکنند لنو 26 ساله انتخاب مطمئن‌تری نسبت به مرد شماره 1 آرسنال،پیتر چک است.

آرسنال در دو بازی اول خود باید با سیتی ، مدافع عنوان قهرمانی و رقیب همشهری خود چلسی رقابت کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۳۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰