loading
در حال بررسی درخواست شما
گوندوزی : میخواهم بخشی از تاریخ باشگاه شوم
گوندوزی : میخواهم بخشی از تاریخ باشگاه شوم

گوندوزی : میخواهم بخشی از تاریخ باشگاه شوم

پیوستنت به آرسنال را تبریک میگویم ، چه حسی داری ؟
خیلی افتخار میکنم که عضوی از این تیم شده ام ، آرسنال همیشه تیمی بوده که از صمیم قبل دوستش داشته ام و از وقتی کودک بودم آرزوی پیوستن به این تیم را در ذهنم داشتم . امیدوارم بتوانم کارهای بزرگی در باشگاه انجام بدهم. هیچ اتفاقی نمیتوانست بهتر از این باشد که به باشگاهی مانند آرسنال ملحق شوم . آرسنال تیم بزرگی است که گذشته ی بسیار بزرگی هم داشته است ، واقعا افتخار میکنم که به این تیم ملحق شدم .

امیدوار هستی که به چه دستاورد و هدفی در آرسنال برسی؟
امیدوارم که به یک بازیکن حرفه ای در این باشگاه تبدیل شوم زیرا آرسنال بازیکنان بزرگی پرورش داده است . میخواهم بخشی از تاریخ باشگاه باشم و کارهای بزرگی انجام دهم .

 



آشنایی با سبک بازی ماتئو گوندوزی از زبان خودش
گوندوزی در مصاحبه با سایت باشگاه آرسنال گفت: من بازیکنی هستم که دوست دارم توپ را به دست بیاورم و از آن به بهترین شکل بهره ببرم ، دوست دارم حفظ توپ کنم و در زمان درست به ایجاد موقعیت کمک کنم . حفظ توپ ، پاسکاری با دیگر بازیکتان و جنگیدن برای پیروزی ، من دوست دارم تک تک بازی ها را ببرم و این موضوع خیلی برایم مهم است  در مجموع از نقاط قوت بازی من  میتوان به حفظ توپ و دادن پاس صحیح اشاره کرد .
 

 


صحبت های اونای امری درباره ی جذب ماتئو گوندوزی

امری در مورد این خرید آرسنال گفت: باعث خشنودی ما است که ماتئو به تیم ملحق شده ، او یک بازیکن با استعداد است و باشگاه های زیادی در پی  به خدمت گرفتنش بودند . ماتئو پتانسیل خوبی دارد و فصل پیش تجربه ی خوبی با بازی در لیگ دسته دو فرانسه همراه با لورینت کسب کرد .او میخواهد پیشرفت کند و در آینده عضو مهمی از تیم اصلی ما خواهد شد ."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰