loading
در حال بررسی درخواست شما
نخستین مصاحبه پیش از بازی اونای امری
نخستین مصاحبه پیش از بازی اونای امری

نخستین مصاحبه پیش از بازی اونای امری

درباره‌ی دو هفته تمرینات تیم زیر نظر او
بعد از ظهر بخیر ، دو هفته ی اول ما در تمرینات بیشتر صرف شناخت بیشتر باشگاه ، بازیکنان و تمام کسانی که به تیم کمک میکنند شد . پس از آن روی تمرینات تاکتیکی ، تکنیکی و فیزیکی تمرکز کردیم تا بتوانیم برای بازی روز شنبه آماده شویم ، تقریبا ۵۰ درصد راه را طی کرده ایم .

درباره‌ی ترکیب تیم در برابر بورهام وود
ترکیب تیم در این بازی را بازیکنان جوان و کسانی که در این دو هفته همراه ما بوده اند تشکیل خواهند داد ، سپس بازیکنان ملی پوشمان به ما ملحق خواهند شد . در بازی اول به دنبال بررسی عملکرد بازیکنانی که با ما تمرین کرده اند خواهیم بود .

تا به حال چه پیشرفت هایی داشته اید .

اول از همه ، بازیکنان ما با تمام توان و روحیه ای که من انتظار دارم تمرین میکنند .ما کیفیت بالایی داریم و روی جزئیات تاکتیکی بیشتر تمرکز خواهیم کرد . بازیکنان هر روز با ایده و ساختار ذهنی که من دارم پیش میروند و به این شکل میتوانند تفکرات من را بهتر در زمین پیاده کنند .

فکر میکنید میتوانید برای گرفتن جام (لیگ برتر) رقابت کنید
 بیایید قدم به قدم پیش برویم ، باید پله پله روی تفکراتمان کار کنیم .برای من ، هدف این است که روز به روز پیشرفت کنیم تا برای اولین بازی در لیگ برابر منچستر سیتی عملکرد خوبی داشته باشیم .


آیا بازیکن جدیدی جذب خواهید کرد
 بطور معمول در باشگاه‌‌های بزرگ هیچگاه پنجره برای خرید جدید بسته نیست اما در حال حاضر شرایطمان خوب است .  ممکن است اگر شرایط فراهم باشد و به تیم کمک شود یک خرید جدید داشته باشیم اما من از عملکرد تیم در نقل و انتقالات راضی هستم .


 آیا پست خاصی هست که از نظر شما نیاز به تقویت داشته باشد
ما بازیکنانی که احتیاج داشتیم را جذب کردیم و فقط اگر یک شرایط خاص برای جذب یک بازیکن که میتواند به ما کمک کند پیش بیاید درباره‌ی خرید یک بازیکن جدید در ماه آینده اقدام خواهیم کرد . بطور معمول تفکر ما در پرورش بازیکنان جوان و انتقال قرضی برای کسب تجربه و حفظ بازیکنان سابق تیم است.  از نظر من یک ترکیب کامل داریم .

درباره‌ی  استیون انزونزی
 او را میشناسم اما فعلا برای خرید او اقدامی انجام نداده‌ایم .

درباره‌ی  آرون رمزی
از بودن او در کنارمان خیلی خوشحالم ، او هر روز همانگونه که من دوست دارم تمرین و تلاش میکند . او با کیفیت است و من دوست دارم با او کار کنم .

دلیل به تاخیر افتادن تمدید قرارداد آرون رمزی چیست
این موضوعی است که باید بین بازیکن و باشگاه حل شود . من به رائول ، اسون و ایوان گفته‌ام که به آرون رمزی نیاز دارم .

نظر شما درباره‌ی  انگلیس ، لندن و بازیکنانتان چیست
من در تمام دوران فعالیتم لیگ انگلیس را دنبال میکردم و با اکثر بازیکنان آشنا هستم .برای آشنایی بیشتر باید با آنالیز تیم‌ها و سیستم بازیشان شروع کنیم . فکر میکنم لیگ جزیره حرفه ای ترین جایگاه برای رقابت تیم ها است . فکر میکنید تاکتیک و مسائل فنی از زمان حضور آرسن ونگر تا به حال تغییر کرده است.  من میخواهم با یک عملکرد خوب پیروز شوم . میخواهم هر روز روی دفاع و حمله تمریکن کنیم و روز به روز بهتر شویم . از نظر من مهمترین چیز این است که یک فضای سالم رقابتی در تیم بوجود بیاید ، ایجاد فضای رقابت از تاکتیک مهمتر است . اگر این فضا بوجود بیاید آن وقت ما به کیفیت لازم میرسیم .

 درباره‌ی  کاپیتان جدید تیم
بله در این‌باره صحبت کردیم ، اول از همه باید بیشتر با بازیکنان و پیشینه‌ی آن‌ها آشنا شوم .  تصمیمم بر این است که ۵ کاپیتان در تیم داشته باشیم اما هنوز درباره‌ی  اسامی مطمئن نیستم . فعلا برای من کوشیلنی کاپیتان اول تیم است و به او احترام میگذارم . پس از او باید ببینیم چه کسی در رختکن بیشتر روی بازیکنان میتواند تاثیر بگذارد .

دروازبان اول تیم چه کسی خواهد بود
 من با همه‌ی دروازبانان تیم علاقه دارم که کار کنم . پتر چک ، لنو ، مارتینز ، میسی و اوسپینا همگی برای من قابل احترام هستند اما در نهایت ما سه دروازبان در تیم احتیاج داریم .  بعد از بررسی و آنالیز کردن عملکرد آن ها تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی دروازبان اول تیم باشد .

 آیا درباره ی بازیکنان کنونی تیم با آرسن ونگر صحبت کرده اید ؟
 خیر ، هنوز نه .

 آیا تصمیمی برای دیدار با آرسن ونگر دارید
 در دیدار سالانه مربی‌ها با هم دیدار داشتیم ، قطعا به زودی با هم دیدار خواهیم داشت .

 

فکر میکنید مشورت گفتن از آرسن ونگر میتواند برای شما مفید باشد

هر مربی نیاز دارد تا با بازیکنان جدیدش بیشتر آشنا شوند ، همه ی مربی ها شخصیت یکسانی ندارند و شاید نتوانند به خوبی ارتباط برقرار کنند . من دوست دارم شخصا با بازیکنان صحبت کنم و با روحیات آن ها آشنا شوم .قطعا مشورت گرفتن از آرسن ونگر میتواند مفید باشد اما من صحبت مستقیم با بازیکنان را بیشتر ترجیح میدهم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰