loading
در حال بررسی درخواست شما
علاقه آث‌میلان ایتالیا به گازدیس
علاقه آث‌میلان ایتالیا به گازدیس

علاقه آث‌میلان ایتالیا به گازدیس

طبق گزارشات، مؤسسه الیوت مالک جدید آث میلان برای سِمت رئیس هیئت مدیره باشگاهش، مدیر عامل آرسنال یعنی ایوان گازیدیس را مد نظر قرار داده‌ است.

تعداد زیادی از نشریات ایتالیایی درحال حاضر این گزارش را منتشر کرده‌اند، اما برای شایعه‌ی حضور گازیدیس در میلان، منبع اکثرشان گزارش اسکای اسپرت ایتالیا است. در این گزارش آمده است که باشگاه میلان علاقمند به جذب مدیرعامل آرسنال ایوان گازیدیس است. همچنین نام جیوانی کارنوالی را هم به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌ها آورده است.

اسکای همچنین نان پائولو مالدینی و آمبرتو گاندینی را هم به میان آورده است، اما گفته است برای شایعات قبلی چندین منبع موثق وجود دارد.

فوتبال-ایتالیا اضافه کرد که این لینک شدن‌ها منطقی هستند، زیرا بنیانگذار مؤسسه الیوت یعنی فرزند پائول سینگر یک طرفدار دوآتشه آرسنال است، و از نزدیک گازیدیس را می‌شناسد و در زمان بازی‌ها در ورزشگاه امارات با او دیدار می‌کند.

به‌شکل مشهودی سهام گازیدیس در حال افزایش است، خصوصا بعد از شکل مناسب جدایی جدایی آرسن ونگر از آرسنال. حالا توپچی‌ها سرمربی جدیدی دارند، باوجود خریدهای جدید و تمدید قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان، آرسنال پنجره نقل و انتقالات موفقی را سپری کرده است. حالا باید صبر کرد و دید در زمین چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : فوتبال-ایتالیا
بازدید: ۱,۳۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰