loading
در حال بررسی درخواست شما
دمبله به آرسنال میآید ؟
دمبله به آرسنال میآید ؟

دمبله به آرسنال میآید ؟


اکنون، زمان هیجان انگیزی برای هواداران آرسنال آغاز شده است. خریدهای کنونی تیم نشانگر این است که امری به خوبی در مقام سرمربیگری تیم قرار گرفته و تاکنون 5 خرید خوب انجام داده است. اولین خرید تیم استفان لیخشناینر، ملی پوش سوئیسی بود که از یوونتوس به آرسنال آمد. دومین خریدباشگاه، دروازه آلمانی، برند لنو بود که در اوایل این ماه رسمی شد. خرید سوکراتیس پاپاستاپولوس با قیمت 16 میلیون پوند از دورتموند و انتقال 26.5 میلیون پوندی توریرا از سمپدوریا و در آخر خرید بازیکن جوان فرانسوی، متئو گوئندوزی،
تمام خریدهای باشگاه آرسنال را تاکنون در این تابستان، شامل میشوند.

برای اینکه متوجه شویم که آیا کار باشگاه آرسنال در این فصل نقل و انتقالات تمام شده یا خیر، باید به مصاحبه امری اشاره کرد که در آن گفت که کار باشگاه بطور کامل در این تابستان پایان نیافته است.

امری در کنفرانس مطبوعاتی در لندن کولنی گفت: "معمولا و در تمام دوران حرفه ای خود هیچگاه فرصت امضای قرارداد با بازیکنان باکیفیت را از دست نمی دهند و چیزی بعنوان بستن درهای باشگاه وجود ندارد. اکنون شرایط ما خوب است. شاید بازیکنی که واقعا بتواند به ما کمک کند را به تیم اضافه کنیم ولی تا اینجای کار هم باشگاه کار خود را در این فصل نقل و انتقالات به بهترین نحو انجام داده و من از عملکرد آنها راضی هستم. در حال حاضر ترکیب تیم کامل است. ما بازیکنانی را جذب کردیم که واقعا مورد نیاز تیم بودند. اما اگر بازیکن بزرگی در دسترس باشد که به کار تیم بیاید، حتما این بازیکن یا بازیکنان موردنظر را جذب خواهیم کرد. معمولا ما درباره بازیکنان جوان تیم فکر میکنیم، اینکه آیا می توانیم آنها را در تیم داشته باشیم و یا آنها را با انتقال قرضی به باشگاهی دیگر بفرستیم. ما همچنین درباره بازیکنانی که در سال گذشته نیز در تیم بودند تصمیم میگیریم که آیا تیم به آنها نیاز دارد و یا خیر. تنها در صورتی در ماه آینده خرید خواهیم کرد که بازیکن باکیفیت و مناسبی در دسترس باشد."

آیا آن خرید یک بال هجومی است؟

اکثریت هواداران آرسنال معتقد هستند که اضافه شدن یک بال تهاجمی باکیفیت به آرسنال در این تابستان بسیلر عالی میباشد. بازیکنانی مانند کریستین پاون، لوکاس وازکز و گلسون مارتینز و البته عثمان دمبله از جمله بازیکنانی هستند که به آرسنال لینک شده بودند. دمبله، ملی پوش فرانسوی، هم اکنون دوستان زیادی در آرسنال دارد. او با سوکراتیس و اوبامیانگ در دورتموند همبازی بوده است. در همین باره، روز شنبه دمبله پس از اولین حضور پاپاستاپولوس با پیراهن آرسنال در یک بازی غیررسمی، که منجر به پیروزی 8-0 آرسنال مقابل بورهام وود شد، زیر پست او کامنت جالبی گذاشت. او نوشت:" پاپا بزرگ" که بنوعی بازی با نام فامیلی سوکراتیس است. آیا این موضوع فراتر از یک شوخی است؟ آیا او میخواهد بنوعی نشان دهد که در این تابستان به جمع همبازی سابقش در آرسنال بپیوندد؟

با اینکه هنوز خبر رسمی ای در این باره منتشر نشده، اما این باعث نشده تا هواداران  از خیالپردازی درباره جذب او دست بردارند. آنها از اینکه با آمدن او قدرت هجومی آرسنال افزایش خواهد یافت، هیجان زده هستند.

 

پست سوکراتیس ...

 

 

5️⃣😊

A post shared by Sokratis Papastathopoulos (@sokratispapa.official) on

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۲,۰۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰