loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری آنری اسکای اسپورت را ترک کرد...
تیری آنری اسکای اسپورت را ترک کرد...

تیری آنری اسکای اسپورت را ترک کرد...

تیری آنری برای تمرکز بیشتر در امر مربیگیری، شبکه اسکای را ترک کرد. او در سال 2015 به کادر اسکای اضافه شده بود. تیری آنری موفق شد با روبرتو مارتینز همراه تیم ملی بلژیک مقام سوم جام جهانی را به دست بیآورد.آنری در سه سال و نیم گذشته وظیفه تحلیل بازی های بزرگ لیگ برتر را به عهده داشت و با ستارگانی مانند سانچز، پوگبا و هری کین مصاحبه‌های مفصلی را انجام داد.

تیری آنری در فضا مجازی اعلام کرد: در چهار سال اخیر تجربیاتی در زمینه مربیگری کسب کردم و قصد دارم تا جدی تر این راه را ادامه دهم. هدف بلند مدت من تبدیل شدن به یک مربی حرفه‌ای فوتبال است. متاسفانه و در کمال ناراحتی باید اسکای را ترک کنم و بیشتر در زمین تمرین باشم تا بتوانم به آنچه در ذهن پرورش میدهم برسم.برای بچه‌های اسکای بهترین آرزوها را دارم. آنها خاطرات خوبی را برای من ساختند.

تیری آنری در دوران بازی خود بیش از 35 عنوان قهرمانی را کسب کرده است. او لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی و... را با آرسنال ، بارسلونا، فرانسه و حتی نیویورک ردبولز به دست آورده است.کفش طلای  اروپا را 4 بار به دست آورده است و 5 بار بهترین بازیکن سال فرانسه شده است. سه بار در آرسنال بازیکن سال FA شد و دوبار هم موفق به بردن PFA شد.


مدیر اسکای در مورد تیری آنری گفت: واقعا آنری اسطوره لیگ برتر است. در چهار سال اخیر به ما کمک شایانی کرد و با بازیکنان بزرگی مصاحبه داشت. او به عنوان فردی که به تازگی از رختکن تیم های بزرگ جدا شده بود برای ما تفاسیر فوق‌العاده‌ای انجام میداد. از رفتن او بسیار ناراحت هستیم ولی برایش بهترین ها را آرزو میکنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۴۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰