loading
در حال بررسی درخواست شما
دیوید سیمن : از خروج ستار‌ه‌ها متنفرم
دیوید سیمن : از خروج ستار‌ه‌ها متنفرم

دیوید سیمن : از خروج ستار‌ه‌ها متنفرم

دیوید سیمن می گوید از اینکه  اونای امری اقدامات عملی تری را برای نگه داشتن جک ویلشر انجام نداد، ناراحت شده است.
هفته گذشته، جک ویلشر 26 ساله، که از سن 9 سالگی در باشگاه آرسنال بود، با قراردادی 3 ساله به وستهم پیوست. او اولین بازی رسمی خود را برای آرسنال در سال 2008 انجام داد و در طول ده فصل، 197 بازی برای آرسنال انجام داد. البته مسئله مصدومیت جز جدانشدنی دوران ورزشی او بوده است. او 34 بار طعم مصدومیتهای مختلف را چشیده است. او در نفرات انتخابی ساوتگیت برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی روسیه قرار نداشت. اما سیمن که 13 سال در باشگاه آرسنال حضور داشت، اعتقاد دارد که باید به جک ویلشر قرارداد مناسبی پیشنهاد داده می شد تا او در آرسنال بماند.

دیوید سیمن در این باره  به پدی پاور گفت:"من هنوز اطلاعات خیلی زیادی درباره امری ندارم، اما من اگر جای او بودم قطعا اجازه نمیدادم تا جک ویلشر آرسنال را ترک کند.او بازیکنی است که می تواند قفل هر دفاعی را باز کند، او استعداد ویژه ای دارد. همه درباره مصدومیتهای متوالی او و سابقه مصدومیتش بحث می کنند اما چرا به او قراردادی براساس تعداد بازی، پیشنهاد نشد؟ من از اینکه میبینم بازیکنان باکیفیت آرسنال را ترک می کنند، متنفر هستم. بازیکنانی مانند رابین فن پرسی، گائل کلیچی و سمیر نصری از تیم رفتند و یک شبه دستمزدشان دو برابر شد، البته من می توانم دیدگاه آنها را درک کنم."
 
سیمن ادامه داد: با این حال، این واقعیت که ما اجازه دهیم بهترین بازیکنانمان از تیم بروند، واقعا آزار دهنده است و من فکر میکنم که بار  دیگر اینکار را در مورد جک ویلشر هم انجام دادیم. این غم انگیز است که اجازه دادیم تا او از تیم برود او بنوعی خود آرسنال بود.او به مانند شعارهای هواداران درباره اش" یکی از خودی ها بود"، اما اکنون او به وستهم رفته است.آنها با او، تیم بهتری خواهند شد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۳۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰