loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین: خانواده من به صنعت مد علاقه دارند
بلرین: خانواده من به صنعت مد علاقه دارند

بلرین: خانواده من به صنعت مد علاقه دارند

این بازیکن ملی پوش اسپانیایی بدون اینکه خجالت بکشد، آشکارا علاقه اش را به فشن بروز می دهد. اما چرا او به این مقوله علاقه دارد؟

او به آرسنال پلیر گفت:من از خانواده ای که در صنعت مد حضور فعال دارند، آمده ام. مادربزرگ و پدربزرگ من یک فروشگاه لباس فروشی کوچک دارند که لباسهای تولیدی خود را در آن عرضه می کنند."

"مادر من نیز پس از آنکه در زمان جوانی در این زمینه تحصیل کرد به حرفه آنها ملحق شد. او در زمینه لباس شنا سالها کار کرده بود و همیشه دوست داشت تا تغییراتی در لباسهای من ایجاد کند.من در زمان کودکی همیشه درباره حرفه مادر و مادربزرگم، کنجکاو بودم. آنها همیشه میخواستند تا من در همه جا بخوبی لباس بپوشم و این موضوع از کودکی در من نهادینه شده است.اکنون فرصتی برای من فراهم آمده است تا کار خود را انجام دهم و بتوانم ویژگی های شخصی خود را بروز دهم و گاهی اوقا برای دیگران نیز الهام بخش باشم. شما مجبور نیستید تا مانند دیگران لباس بپوشید، شما باید همانگونه لباس بپوشید که به آن اعتقاد دارید.این موضوع برای من جالب است که مردم من را تنها به چشم یک فوتبالیست نبینند و از من بعنوان یکی از تاثیرگذاران صنعت مد نیز نام ببرند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰