loading
در حال بررسی درخواست شما
ری پارلور : انزونزی را به لندن بیاورد
ری پارلور : انزونزی را به لندن بیاورد

ری پارلور : انزونزی را به لندن بیاورد

اسطوره آرسنال پیامی به اونای امری برای هدف نقل و انتقالاتی مشترکمان با تاتنهام و بارسلونا دارد؛

سرمربی جدید آرسنال، علاقمند به جذب هافبک سویا در این تابستان است.این سرمربی اسپانیایی که در ماه "می" جانشین آرسن ونگر شد، تا همین‌جا پنج ورودی داشته است و در پنجره نقل و انتقالاتی فعال بوده است. استفان لیختشتاینر اولین انتقال دوره‌ی اونای امری بوده است که با برند لنو، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، لوکاس توریرا و متیو گوندوزی ادامه پیدا کرد.با وجود کمتر از یکماه تا پایان مهلت پنجره نقل و انتقالات، شایعات علاقه اونای امری به جذب بازیکنانی از جمله عثمان دمبله، آندره گومز و کینگزلی کومن، در جریان است.

یکی از این شایعات پررنگ، جذب استیون انزونزی است تا این هافبک فرانسوی بتواند بار دیگر به سرمربی سابقش بپیوندد.

البته امری چندی پیش شایعه‌ ارتباط آرسنال برسر جذب این بازیکن قهرمان جام‌جهانی را تکذیب کرد:"من او را می‌شناسم اما ما برای انتقال او مذاکره‌ای نکرده‌ایم."

درهرحال، اسطوره آرسنال ری پارلور، خواهان حضور این بازیکن در شمال لندن است؛ او به bWIN گفت:"من واقعا به استیون انزونزی علاقمندم و دلم می‌خواهد او را در آرسنال ببینم. به‌نظرم او واقعا بازیکن خوبی است و البته که تجربه حضور در لیگ برتر را هم دارد.من واقعا از عملکرد او در سویا و تیم‌ملی فرانسه در جام‌جهانی، تحت تاثیر قرار گرفتم."

جدایی انزونزی از سویا در این پنجره تقریباً قطعی است، اما مقصد نهایی او هنوز مشخص نیست و گزارشاتی از علاقه‌ی قهرمان فصل پیش لالیگا یعنی بارسلونا به او وجود دارد، درعین حال که رقیب سنتی توپچی‌ها یعنی تاتنهام نیز در رقابت برای جذب فعال است.

چیزی که قطعی است، این است که باشگاهی که این تابستان مقصد انزونزی باشد، می‌بایست بند آزادسازی ۴۰ میلیون یورویی او را پرداخت کند؛ همانطور که مدیر نقل و انتقالات سویا یعنی خواکین کاپاروس در گفت‌وگو با Football Espana این مسأله را تأیید کرد:
"دو سال از قرارداد استیون باقی است. ما با هم در زمان جام‌جهانی در تماس بودیم و البته که من برای قهرمانی‌شان در جام به او تبریک گفتم.ما هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده‌ایم و من به هر باشگاهی که علاقمند به جذب اوست بار دیگر این را می‌گویم: او یک بند آزادسازی دارد، و مبلغش ۴۰ میلیون یورو است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : football.london
بازدید: ۱,۶۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰