loading
در حال بررسی درخواست شما
آییننامه جدید برای لیگ برتر
آییننامه جدید برای لیگ برتر

آییننامه جدید برای لیگ برتر

باشگاه های حاضر در لیگ برتر اسامی تیم اصلی خود را ارئه خواهند کرد که تعداد آن نباید بیشتر از 25 نفر باشد، که هشت نفر از بازیکنان این لیست باید توسط خود باشگاه پرورش داده شده و به تیم اصلی آمده باشند.
تعریف سازمان لیگ برتر انگلستان از بازیکنی که در باشگاه پرورش یافته است اینگونه بیان شده است:"صرفنظر از ملیت و سن بازیکن، بازیکنی که به هر یک از باشگاه های زیر نظر اتحادیه فوتبال انگلستان و یا اتحادیه فوتبال ولز، برای یک برهه زمانی متوالی و یا غیر متوالی که در برگیرنده سه فصل کامل و یا 36 ماه قبل از تولد 21 سالگی بازیکن (و یا تا پایان فصلی که در طول آن بازیکن 21 ساله شده است) پیوسته باشد."
بنابراین بازیکنانی مانند نوس دنیلسون، گائل کلیشی، نیکلاس بندتنر، سس فابرگاس و الکس سانگ به عنوان بازیکنانی که توسط باشگاه پرورش یافته اند معرفی میشوند که به این جمع نیز بازیکنانی مانند جک ویلشر، آرون رمزی و کیران گیبس اضافه خواهند شد.
علاوه بر بازیکنان لیست 25 نفره، هر تیم میتواند از هر تعداد بازیکنی که زیر 21 سال باشند استفاده کند. بازیکنانی که تاریخ تولدشان بعد از تاریخ 1 ژانویه 1989 باشد، به عنوان بازیکنان زیر 21 سال در نظر گرفته میشوند.
بنابراین بازیکنانی مانند تئو ولکات و آرون رمزی نیازی به ثبت نامشان در فهرست 25 نفره تیم آرسنال نخواهد بود و به همین دلیل آرسنال میتواند دو بازیکن بالای 21 سال به تیم اضافه کند.
تیم اصلی آرسنال در حال حاضر از 26 بازیکن تشکیل شده است که 13 نفر آنها به عنوان بازیکنی که در باشگاه پرورش یافته اند معرفی میشوند. 7 نفر از 26 نفر لیست، زیر 21 سال هستند. (که از مجموع این 7 نفر، 6 نفر در لیست بازیکنانی که توسط باشگاه پرورش داده شده اند وجود دارد.)

 


اسامی بازیکنان حال حاضر آرسنال به تفکیک موارد بالا:

بازیکانی که نامشان پررنگ شده است = بازیکنانی که توسط باشگاه پرورش یافته اند

بازیکنان زیر 21 سال برای فصل 11/2010 = *

تاریخ های داخل پرانتز ها، تاریخ تولد بازیکنان است

باشگاه ها باید تا پایان ماه آگوست و زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته میشود، اسامی بازیکنان خود را ارائه کنند. بعد از این زمان، تنها فرصت برای تغییر لیست (بدون محدودیت)، زمان نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

ریچارد اسکودآمور، مدیر اجرایی لیگ برتر باور دارد در نهایت تیمهای حاضر در لیگ جزیره فواید استفاده از قوانین جدید را به نفعشان برداشت خواهند کرد و معتقد است که باشگاه ها بعید خواهد بود که بازیکنان جوان خارجی را به خدمت بگیرند.
"در باشگاه هایی که علاقه به جذب متوالی بازیکنان دارند، این قانون باعث میشود که به دنبال استعدادهای بومی باشند.
"در حال طی کردن راهی به سمت ملی گرایی برای بازیکنان نیستیم ولی این قانون به این معنی است که نمیتوانید تیمی از بازیکنان خارجی را تشکیل دهید.
"فکر میکنیم این قوانین به باشگاه ها برای سرمایه گذاری بر روی بازیکنان جوان انگیزه خواهد داد. و فکر میکنیم که یکی از فواید آن کمک به تیم ملی انگلستان خواهد بود.
وزیر ورزش سابق انگلستان نیز قوانین جدید را در دراز مدت باعث افزایش سلامت فوتبال میداند.
گری ساتکلیف گفت:"از قانون لیگ برتر برای در نظر گرفتن سهمیه بازیکنان پرورش یافته توسط باشگاه استقبال میکنم که اجرا آن باعث تحکیم صورتها و گزارش های مالی باشگاه ها خواهد شد.
"این قانون باعث تشویق باشگاه ها برای شکوفا کردن و آوردن استعداد های جوان خواهد بود و به ثبات گزارش های مالی باشگاه ها کمک خواهد کرد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰