loading
در حال بررسی درخواست شما
نظرات تخصصی دیوید سیمن در مورد گلرهای آرسنال
نظرات تخصصی دیوید سیمن در مورد گلرهای آرسنال

نظرات تخصصی دیوید سیمن در مورد گلرهای آرسنال

توپچی ها در این فصل نقل و انتقالات، برند لنو آلمانی را به خدمت گرفتند. اما سیمن عقیده دارد که بهتر است تا امری در هفته های ابتدایی به پیتر چک میدان دهد. ولی او همچنان اعتقاد دارد که نحوه ظاهر شدن آنها در تمرینات نقش موثری در این انتخاب خواهد داشت.

سیمن به تاک اسپورت گفت:وضعیت کنونی چک کمی مرا دچار تردید میکند و ما هنوز نمیدانیم که چه کسی درون دروازه آرسنال بصورت ثابت، قرار خواهد گرفت. آیا ما باید اول فصل را با چک آغاز کنیم؟ من اینگونه فکر می کنم.البته این موضوع به اتفاقاتی که در تمرین ها می افتد، ارتباط دارد. امری به عملکرد آنها در تمرینات و بازی های دوستانه نگاه می کند تا تصمیم بگیرد چه کسی بهترین گزینه دروازه بانی آرسنال خواهد بود.این موضوع حتی برای او می تواند بهتر هم شود، زیرا روز شنبه و همزمان با بازی دوم آرسنال در سنگاپوردر مقابل پاریس سن ژرمن، او از آکادمی هیل اند فارغ التحصیل خواهد شد.
"من فکر میکنم که ریسک بزرگی برای تیم خواهد بود، اگر لنو از اول فصل فیکس تیم باشد. و از طرفی هم فکر نمیکنم که پیتر چک در این مقطع از دوران ورزشی اش علاقه ای به تبدیل شدن به انتخاب دوم دروازه بانی هیچ تیمی را داشته باشد. پس امری باید در انتخابش دقت کند. اما انتخاب من هنوز پیتر چک است.اما رابرت پیرس، اسطوره باشگاه، لنو را یگانه گزینه دروازه بانی آرسنال در این فصل می داند.

او توضیح داد:" آرسنال هزینه زیادی برای جذب او انجام داده است و قطعا تیم این هزینه را متقبل نشده تا فقط او را بر روی نیمکت ببینیم. او قطعا شماره یک تیم خواهد بود. من نمیدانم که برای چک و اوسپینا چه اتفاقی می افتد، اما هر دو آنها باید شرایط آینده باشگاه را درنظر بگیرند.آرسنال، این فصل را با بازی مقابل منچستر سیتی در روز یکشنبه  12 آگوست ( دو هفته آینده) آغاز می کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : DailyStar
بازدید: ۲,۴۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰