loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به اخبار نقل و انتقالات آرسنال
نگاهی به اخبار نقل و انتقالات آرسنال

نگاهی به اخبار نقل و انتقالات آرسنال

نیس مارتین- خبرنگار تلگراف:کاپیتان آرسنال لورن کوشیلنی، از قصد خود برای پایان دادن به حضورش در آرسنال بعد از اتمام قراردادش با تیم در سال 2020 خبر داد.او در این باره گفت:"من تا سال 2020 قرارداد دارم، برنامه من برای بعد ازآن، این است که به احتمال فراوان باشگاه آرسنال را ترک کنم ولی هنوز نمیدانم که کجا بروم. هنوز چیزی مشخص نیس. من و خانواده ام در انگلستان زندگی می کنیم و باید دید که چه پیش خواهد آمد."


به نقل از روزنامه سان:آرسنال در حال آماده کردن پیشنهاد 25 میلیون پوندی برای جذب دفاع کرواسی، دماگوی ویدا میباشد، البته برای اینکار ابتدا باشگاه باید از بین شکودران موستافی یا دنی ولبک، یکی را بفروش برساند تا مبلغ خرید ویدا تامین شود.


لوکاس توریرا درباره علت انتخاب شماره 11 تیم: من دوست داشتم تا پیراهن شماره 34 را انتخاب کنم. اما این شماره برتن ژاکا بود و من شماره 11 را انتخاب کردم، زیرا روز تولد من 11 ام است و دوست داشتم تا در رختکن کنار اوزیل بشینیم.
درباره اوزیل:جایگاه من در رختکن کنار اوزیل می باشد. بسیار شگفت انگیز است. او بازیکنی است که قهرمان جهان شده است و دوران ورزشی خوبی را پشت سر گذاشته است.

اسپورت: آینده دمبله در تیم بارسلونا،پس از انتقال مالکوم به این تیم، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و باشگاههای بزرگی از جمله آرسنال، خواهان به خدمت گیری این بال تهاجمی بارسلونا هستند.


به نقل از آلفردو پدالا:آرسنال با پیشنهاد 5 میلیون یورویی اسپورتینگ لیسبون برای جذب لوکاس پرز موافقت کرده است اما هنوز توافقات شخصی با او هنوز حاصل نشده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۴۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰