loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری بلاخره سکوتش را شکست
آنری بلاخره سکوتش را شکست

آنری بلاخره سکوتش را شکست

باشگاه استون ویلا استیو بروس را به‌عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است، اما پیش از آن صحبت برسر اسطوره سابق توپچی‌ها بود.

تیری آنری برای اولین بار بعد از شایعات حضورش روی نیمکت باشگاه استون ویلا به‌عنوان سرمربی، در این زمینه صحبت کرده است؛ همچنین مذاکرات با هرگونه باشگاهی را بعد از اعلام جدایی‌اش از اسکای اسپرتس را رد کرده است.

مهاجم سابق آرسنال و بارسلونا مدتی پیش به استون ویلا لینک می‌شد، اما سهامداران عمده‌ی باشگاه یعنی نصف ساویریس و وِس اِدنز با رونمایی از استیو بروس، به این شایعات پایان دادند.تیری آنری که در این تابستان زیر نظر روبرتو مارتینز در کادر فنی تیم‌ملی بلژیک حضور داشت، اخیراً با جدایی از مجموعه اسکای اسپرتس به‌عنوان کارشناس ورزشی، خواهان تمرکز بیشتر بر روی مربی‌گری است تا بتواند راه خود را در این عرصه باز کند. حتی این صحبت هم وجود داشت که او ممکن است جایگزین استیو بروس شود، اما این ادعا هم پس از آنکه آنری هرگونه مذاکرات با استون ویلا را رد کرد، به‌سرعت رنگ باخت.

آنری در توییتی گفت: "از زمانی که تصمیم به جدایی از نقش تمام مدتم در رسانه گرفته‌ام تا به‌دنبال علاقه‌ام یعنی مربی‌گری بروم، مرتباً به تعداد زیادی از تیم‌های ملی و باشگاهی لینک شده‌ام. پیرو این گزارشات نادرست که ممکن است مردم آنها را خوانده باشند باید بگویم که نه من و نه مشاورينم هیچگونه گفتگویی با تیم‌های ملی و باشگاهی نداشته‌ایم.همیشه سعی داشته‌ام که صبور باشم و و تصمیمم را در زمان مناسبی اتخاذ خواهم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۴
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Birmingham mail
بازدید: ۱,۵۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰