loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 5 یوونتوس 0
آرسنال 5 یوونتوس 0

آرسنال ۵ یوونتوس ۰

دختران آرسنال در اولین دیدار تدارکاتی خود در فصل تابستان موفق شدند با درخشش ویویان میدیما حریف پر قدرت ایتالیایی خود ، یوونتوس را توپ باران کنند.

 

لیسا اونز در نیمه ی نخست از جناح راست با سرعت زیادی نفوذ کرد و در فاصله ی هشت یاردی توپ را به مهاجم هلندی تیم ویویان میدیما رساند تا او با شوت دقیق خود دروازه ی یوونتوس را برای اولین بار باز کند.

 

چند دقیقه ی بعد باز هم لیسا اونز بود که با همکاری دنیله ون د دنک موقعیت خوبی را بر روی دروازه ی حریف ایجاد کرد اما این موقعیت نتیجه ای برای توپچی ها نداشت.

 

تنها دقایقی پیش از سوت پایان بازی در نیمه ی نخست باز هم میدیما برای آرسنال موفق به گلزنی شد. ویویان اینبار از فاصله ی 25 یاردی شوتی سرکش روانه ی دروازه ی یوونتوس کرد و کنج راست دروازه ی آنها را به خوبی هدف گرفت.

 

در حالی که یوونتوس در تلاش بود نیمه ی دوم دو گل خورده را جبران کند باز هم میدیما نقشه ی آنها را نقش بر آب کرد و موفق شد برای سومین بار دروازه ی حریف را باز کند تا در این بازی هت تریک هم کرده باشد.

 

درادامه نیز در یک فاصله ی زمانی کوتاه کیم لیتل و میدیما برای چهارمین و پنجمین بار دروازه ی یوونتوس را گشودند تا این دیدار یک طرفه نیز با این نتیجه ی پر گل به پایان برسد.

 

پس از این دیدار لیا ولتی بازیکن تازه وارد توپچی ها به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

اکنون آرسنال باید تمرکز خود را به تورنومنت پیش فصل فرانسه دهد جایی که دختران باید با تیمهای مطرح دیگری چون پاریسن ژرمن ، بایرن مونیخ و مونت پولیه دیدار کنند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳,۷۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰