loading
در حال بررسی درخواست شما
شایعات مربوط به قرارداد آرون رمزی تکذیب شدند
شایعات مربوط به قرارداد آرون رمزی تکذیب شدند

شایعات مربوط به قرارداد آرون رمزی تکذیب شدند

نمایندگان آرون رمزی یعنی Avid Sports و Entertainment Group در پاسخ به پرسشی که در توییتر مطرح شده بود، وجود چنین رقمی برای ماندن رمزی در شمال لندن را تکذیب کردند.
 
کریس برتون، گزارشگر وبسایت Goal گفته است که مذاکرات میان بازیکن و باشگاه در جریان است و باشگاه نمی‌خواهد بازیکنش را از دست بدهد، که در تابستان آینده قراردادش به پایان خواهد رسید و بصورت آزاد آرسنال را ترک خواهد کرد.
 
ایان مک‌گری، مشاور ورزشی در پادکست پنجره نقل و انتقالات (که به میزبانی رایس تارل از دیلی استار منتشر می‌شود) به این موضوع اشاره کرده است که رمزی می‌خواهد مانند مسوت اوزیل تا لحظه آخر صبر کند تا قرارداد بهتری را به امضا برساند.
 
مک‌گری تمدید قرارداد مسوت اوزیل را به‌عنوان چهارچوب مطالبات آرون رمزی قرار داد و گفت:
 
"وقتی در رختکن نگاهی به بازیکنان می‌اندازد و می‌بیند که دیگران چه مبالغی را دریافت می‌کنند، خصوصا با رقم مضحکی که آرسنال برای تمدید قرارداد با مسوت اوزیل در فوریه درنظر گرفت، رمزی می‌داند که قرار نیست مبلغی در آن حدود دریافت کند، و خود را فوتبالیستی می‌بیند که پا به سن ۲۸ سالگی گذاشته و این می‌تواند آخرین قرارداد بزرگ دوران حرفه‌ای او باشد."
 
اوزیل اوایل امسال به قراردادی جدید با دستمزد هفتگی ۳۵۰،۰۰۰ پوند با توپچی‌ها به امضا رساند. این تفکر که رمزی خواهان دریافت دستمزدی هم‌سطح با پردرآمد ترین هم‌تیمی‌ هایش باشد، آنقدرها هم غیرمنطقی نیست.
 
او در سال ۲۰۰۸ با قراردادی به ارزش تنها ۵ میلیون پوند به آرسنال پیوست. او درحالی از کاردیف سیتی به آرسنال آمد که تنها ۱۷ سال داشت.
 
وقتی که شکستگی استخوان پایش مقابل استوک سیتی در سال ۲۰۱۰ ضربه سنگینی به روند پیشرفت او وارد نمود، او از آن موقع به‌خوبی خودش را به دوران اوجش بازگردانده است. از بهترین لحظات او درکنار توپچی‌ها می‌توان به دو گلی که در فینال‌های جام حذفی سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ مقابل هال سیتی و چلسی به‌ثمر رساند، اشاره کرد.
 
رمزی یک هافبک تمام عیار است، نیروی محرکه تیم در پست box-to-box، درعین حال افزودن استحکام به خط میانی و توپ‌گیری. البته ویژگی اصلی بازی آرون رمزی بازی گردانی او و عطشش برای گلزنی است.
 
تمام ابن ویژگی‌ها موجب شد که در سه فصل گذشته به یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال مبدل شود و فصل گذشته بعد از الکساندر لاکازت (۱۸) بیشترین نقش را روی گل‌های به‌ثمر رسیده داشته باشد (۱۵).
 
آرون رمزی درحال حاضر برای اولین فصل حضورش در آرسنال بدون حضور آرسن ونگر آماده می‌شود. به‌نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم اونای امری اعتقاد خاصی به رمزی داشته باشد و از او به‌عنوان کاپیتان احتمالی تیم یاد کرده است.
 
البته درحال حاضر که مذاکرات به نتیجه نرسیده‌اند، برنامه‌های امری نیز در میانه میدان متوقف شده‌اند. اگر آرسنال نتواند پیشنهاد مناسبی به او ارائه دهد، لیورپول و چلسی جزو مشتریان اصلی او به‌شمار می‌روند.
 
خوشبختانه امری در این تابستان با جذب لوکاس توریرا و متیو گوعندوزی خط هافبک خود را به‌خوبی تجهیز کرده است. این دو بازیکن در کنار گرانیت ژاکا و محمد الننی عمق مناسبی به میانه زمین اضافه خواهند کرد، و حضور مسوت اوزیل و هنریک میخیتاریان نیز برای تغذیه مهاجمین ایده‌آل خواهد بود.
 
درعین حال که درمواقع ضروری می‌توان از اینزلی میتلند نایلز، ریس نلسون و امیل اسمیت رو نیز استفاده کرد و شاید آرسنال گزینه‌های کافی برای جایگزین کردن رمزی را داشته باشد.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۵
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Bleacher Report
بازدید: ۱,۳۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰