loading
در حال بررسی درخواست شما
روزهای شلوغ نقل و انتقالات آرسنال
روزهای شلوغ نقل و انتقالات آرسنال

روزهای شلوغ نقل و انتقالات آرسنال

سیمون جونز ژورنالیست دیلی میل :
کالوم چمبرز مدافع  ۲۳ ساله ی آرسنال دوشنبه (امروز) در تست پزشکی فولهام شرکت خواهد کرد و یک فصل بصورت قرضی به این باشگاه خواهد پیوست .چمبرز به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است

آدام کرفتون- دیلی میل:
در حال حاضر مهمترین نگرانی باشگاه آرسنال، آینده نامشخص ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی تیم است. او ماه گذشته از آث میلان پیشنهادی دریافت کرده بود و هیئت مدیره باشگاه را نیز در جریان قرارداده بود و اکنون نیز او درگیر این موضوع است.

 کیکر آلمان:آرسنال یکی از سه باشگاهی است که علاقه مند به جذب جروم بوآتنگ، مدافع بایرن مونیخ می باشد. بایرن برای فروش او 50 میلیون یورو می خواهد.


دیلی میل:کالوم چمبرز مدافع 23 ساله آرسنال در حال پیوستن به فولام در یک انتقال قرضی یکساله میباشد. مبلغ این انتقال یک میلیون پوند خواهد بود .


رسمی: ولاد دراگومیر بازیکن آکادمی آرسنال که این فصل با او قطع همکاری صورت گرفته بود، به تیم ای سی پروجا در سری بی ایتالیا پیوست. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دوران خوب حضورش در باشگاه آرسنال سخن گفت و از حمایت های همه هواداران و مسئولان تیم نیز تشکر کرد.



ویدا در راه آرسنال؟
به نقل از رسانه های ترکیه ای، آرسنال و وستهم بشدت بدنبال به خدمت گیری ویدا، مدافع تیم بشکیتاش هستند. باشگاه ترکیه ای می خواهد او را به بالاترین پیشنهاد بفروشد.اونای امری خواهان جذب ویدا میباشد و پیشنهادات برای جذب او این هفته مطرح خواهد شد. به احتمال زیاد یک بازیکن به علاوه وجه نقد، در این انتقال دخیل خواهد بود.به نقل از سی ان ان ترکیه باشگاه آرسنال بصورت رسمی درباره وضعیت خرید ویدا تحقیق می کند. آرسنال می خواهد برای جذب او پیشنهاد 25 میلیون پوندی ارائه دهد. باشگاه بشیکتاش نیز خواهان جذب اوسپینا میباشد که 5 میلیون پوند قیمت گذاری شده است. او می تواند جزئی از قرارداد انتقال ویدا باشد.

ویدا درباره خروج احتمالی اش از بشیکتاش گفت:" همیشه آرزوی من بوده تا به لیگ برتر انگلیس بیایم. من دقیقا نمیدانم که چه پیشنهادات رسمی ای برای جذب من ارائه شده است. اما من از باشگاه میخواهم تا مسیر مرا برای این انتقال هموار کند."

وضعیت لوکاس پرز و کالوم چمبرز
به نقل از اورنستین خبرنگار بی بی سی، کالوم چمبرز در یک قرارداد قرضی به ارزش یک میلیون پوند برای یک فصل به تیم فولام پیوست. او امروز تستهای پزشکی باشگاه را پشت سر می گذارد و فردا این انتقال بصورت رسمی اعلام خواهد شد. آرسنال بدنبال یک مدافع جدید است که آنهم ویدا است اما ابتدا باید با فروش بازیکن سرمایه نقل و انتقالاتی تیم را بالا ببرد.

به گزارش گل، با انتقال قرضی چمبرز، قطعا ماوروپانوس و هولدینگ در تیم می مانند.

به گزارش استاندارد، انتظار می رود جنکینسون و کمپل در این پنجره نقل و انتقالاتی از آرسنال جدا شوند.

به گزارش جان لوکا دی مارزو، خبرنگار اسکای اسپورت، لوکاس پرز به انتقال به وستهم بسیار نزدیک است. پیش بینی می شود که رقم این انتقال 4 میلیون پوند باشد.

به گزارش Mail Online با توجه به مصدومیت طولانی مدت کولاسیناچ و غیبت احتمالی ناچو در چند هفته ی ابتدایی ممکن است اونای امری در روزهای آخر نقل و انتقالات برای خرید ریکاردو رودریگز دفاع چپ تیم آث میلان اقدام کند .

در غیاب ناچو و کولاسیناچ به نظر میرسد مایتلند-نایلز گزینه ی مد نظر اونای امری در پست دفاع چپ است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰