loading
در حال بررسی درخواست شما
تابستان انقلابی! ادامه دارد...
تابستان انقلابی! ادامه دارد...

تابستان انقلابی! ادامه دارد...

کرونکه با پیشنهادی حدود نیم میلیون پوندی، آرسنال را بصورت کامل تصاحب خواهد کرد

آرسنال در حال حاضر ارزشی به میزان 1.8 میلیارد پوند دارد و چندی پیش عثمانوف اعلام کرده بود که میخواهد سهام خود را بفروش برساند. میلیارد آمریکایی که فعلا 67% سهام باشگاه را به نام خود دارد تصمیم گرفته است تا با پیشنهادی شرکت Red and White و عثمانوف را برای فروش سهام خود راضی کند.

کرونکه گفت: با خرید این 30% ما ( شرکت KSE ) سهام‌دار 100% باشگاه خواهیم شد. ما از تعهد آقای عثمانوف و همکاری ایشان قدرانی میکنیم. او با آرسنال گذشته‌ای دارد که برای ما قابل احترام است.

پیشنهاد شرکت KSE برای Red and White تا سه بعد از ظهر روز سه شنبه اعتبار خواهد داشت. سال گذشته کرونکه سعی کرده بود تا با 550 میلیون پوند این 30% را از عثمانوف بخرد که با مخالفت این مرد روسی همراه شده بود. کرونکه معتقد است که مالکیت خصوصی بر باشگاه باعث پیشرفت بیشتر آن میشود.

او گفت: اجرای موفقیت آمیز این طرح و صد در صدی شدن مالکیت باشگاه باعث پیشرفت خواهد بود و این اتفاق باعث بوجود آمدن یک فصل جدید در آرسنال میشود.

چندی پیش در برخی رسانه ها خبر فروش سهام عثمانوف بعد از شکست در "خرید کل باشگاه" منتشر شده بود.
از سمتی گازدیس هم به نظر میرسد در ادامه راه به میلان برود و برخی خبرگزاری ها از انتساب "جاش کرونکه" در مقام او صحبت میکنند.
 
حجم تغییرات در باشگاه چنان زیاد است که بعید به نظر میرسد آرسنال در راه پیشین خود ثبات داشته باشد و باید منتظر سقوط کامل و یا شکوفا شدن آن باشیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰