loading
در حال بررسی درخواست شما
بیانیه تند هواداران صاحب سهام باشگاه آرسنال
بیانیه تند هواداران صاحب سهام باشگاه آرسنال

بیانیه تند هواداران صاحب سهام باشگاه آرسنال

کرونکه با شرکت KSE در تلاش است تا با ارائه پیشنهادی، 30% عثمانوف را خریداری کند و با 97% سهامدار عمده و تقریبا مطلق باشگاه شود. آنها به عثمانوف تا ساعت 3 روز سه‌شنبه زمان دادند که نظر خود را در مورد پیشنهاد مطروحه، بیان کند.

آنچه در بین این جماعت ثروتمند و مدیران دیده نشده است، 3% سهامی است که هواداران در اختیار دارند. سازمان هواداران آرسنال پس از رویدادهای اخیر، متن زیر را منتشر کرد.

اخبار امروز باعص شد تا امروز را "روز بدختی برای باشگاه آرسنال"  بنامیم! این صحبت‌ها یعنی پایان راه هوادارانی که بخشی ازباشگاه را مال خود میدانستند. آنها حافظ ارزش‌های باشگاه بودند. مواردی که کرونکه بعد از تصاحب باشگاه میتواند انجام دهد به شرح زیر است...


1-  پرداخت‌های مدیریتی بدون هیچگونه چک شدن و بررسی و نشر عمومی ( عدم شفافیت مالی در باشگاه )
2-  باقی مانده ( عزل و انتخاب) هیئت مدیره بدون آنکه نیاز باشد جلسه‌ای در طی سال با حضور هواداران صورت پذیرد. ( مدیریت فرمایشی)
3-  حذف مدیران مستقل
4-  بدهکار کردن باشگاه آرسنال برای حفظ دیگر منایع آقایان!

ما هواداران بسیار نگران هستیم، خصوصا که این "خرید" ( معامله) بصورت نقد نیست و باید وام گرفته شود! ( یعنی تکرار داستان‌های قدیمی)
کرونکه با صحبت‌هایش نشان داده است میخواهد سهام هواداران را هم بخرد، اما بداند هواداران نه برای ارزش مالی ، بلکه برای حفاظت از منافع باشگاه این سهام‌ها را خریداری کرده اند و همه این اقدامات در جهت حذف سهام‌داران در نحوه مدیریت باشگاه است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenaltrust.org
بازدید: ۱,۵۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰