loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مونتمورو پس از  بازی با یوونتوس
مصاحبه مونتمورو پس از  بازی با یوونتوس

مصاحبه مونتمورو پس از بازی با یوونتوس

پس از پیروزی پر گل تیم بانوان آرسنال مقابل یوونتوس بی شک یکی از خوشحالترین افراد حاضر در صحنه جو مونتمورو بود. سایت رسمی آرسنال پس از دیدار مصاحبه ای با این سرمربی کارآمد آرسنال داشت.

 

در مورد عملکرد...

روی بعضی مسائل کار کرده بودیم و بعضی چیزها را نیز به هم ریختیم و امروز بخشی ازعملکرد تیمیمان را به نمایش گذاشتیم. من خوشحالم که هواداران با یک نگاه اجمالی توانستند تیمی را که امسال روانه میدان خواهیم کرد ببینند.

 

در مورد اینکه آیا انتظار چنین نتیجه مقتدرانه ای را داشت...؟

میدانم که تیم ما این قابلیت را دارد که به یکی از بهترین تیمهای جهان و اروپا تبدیل شود و همانطور که گفتم خیلی خوشحال هستم از این بابت که توانستیم تیممان را مقابل دیدگان هوادارانی که برای پیش فصل به ورزشگاه امده بودند نمایش دهیم. فوق العاده بود و ما تنها بخش کمی از فوتبالی که میتوانیم بازی کنیم به نمایش گذاشتیم اما کارها همچنان در پیشرفت است و این فقط پیش فصل است. ما امروز با سیستم و ساختار بازی کردیم واز قبال آن موفقیتی را به دست آوردیم بنابراین میتوانیم به آن برگردیم، مرورش کنیم و آن را بسازیم و پس از آن بهتر و بهتر شویم.

 

در مورد در اختیار داشتن یک تیم کوچک...

عقیده کلی این بود که به بازیکنان فرصت بیشتری برای بازی کردن داده شود و به همین دلیل بود که تیمی کوچک روانه میدان کردم. اکنون در مرحله ای هستیم که باید به بازیکنان 90 دقیقه فرصت بازی کردن دهیم. آنها ابتدا 60 دقیقه توان بازی داشتند که آن به 70الی 80 دقیقه و اکنون به 90 دقیقه رسیده است. دیدگاه مفید این بود که به تعداد بیشتری از بازیکنان این امکان را دهیم که تا جایی که امکان دارد 90 دقیقه در میدان باشند. در اردوی تولوسه فرانسه نیز همین کار را خواهیم کرد. فکر ما این است که به هر بازیکن  تا پیش از بازی با وستهم 2 بازی 90 دقیقه ای برسد بنابراین ما همچنان در پروسه خودمان هستیم.

 

لینک گزارش بازی 

http://arsenal.ir/articles/16170/

 

گالری تصاویر بازی

http://arsenal.ir/ArsenalShowImages/528

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰