loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار داغ 24 ساعت نقل و انتقالات آرسنال
اخبار داغ 24 ساعت نقل و انتقالات آرسنال

اخبار داغ ۲۴ ساعت نقل و انتقالات آرسنال



 میرر:چاغلار سویونچو، کسی که به آرسنال لینک شده بود، در شرف انتقالی 22.5 میلیون پوندی به باشگاه لسترسیتی میباشد.

 موندو دیپورتیوو:
باشگاههای انگلیسی زیادی خواهان به خدمت گیری عثمان دمبله هستند ولی او پس از دیدار با رئیس باشگاه بارسلونا، بارتومئو، تصمیم به ماندن در بارسلونا دارد.


اخبار نقل و انتقالاتی مرتبط به ویدا
فوتو اسپور:انتظار می رود تا روز پنج شنبه پیشنهاد جدب او توسط آرسنال به باشگاه بشیکتاش برسد , آرسنال میخواهد تا او را جانشین کوشیلنی مصدوم درتیم کند.

مای نت:مدیران بشیکتاش انتظار دارند تا پیشنهادات آرسنال و لیورپول برای جذب ویدا تا فردا بدست آنها برسد. آنها با پیشنهاد آرسنال که در آن بازیکنی نیز جز قرارداد به آنها پیشنهاد داده شده بود، مخالف هستند و آنها هرچه بیشتر پول نقد می خواهند.
در صورت عدم توافق با تیمهای لیگ برتری بر سر انتقال ویدا، بشیکتاش آماده است تا با باشگاههای اروپایی دیگر بر سر انتقال او مذاکره کند.

مدیر برنامه های ویدا، اوگور اوادان به خبرگزاری تی آر تی اسپور گفت:" اگر پیشنهادی حوالی 20 میلیون یورو برای جذب ویدا به باشگاه برسد، برای باشگاه بشیکتاش و ویدا سخت خواهد بود تا آنرا رد کنند."

آرسنال در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش ۲۶.۹ میلیون پوند برای دوماگوج ویدا است .
به گزارش Evening standard ، آرسنال تلاش میکند تا پیس از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات با پیشنهادی به ارزش ۲۶.۹ میلیون پوند مدافع کروات تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا را جذب کند .
آرسنال پیش تر پیشنهادی شامل پول+بازیکن که شامل ولبک یا اوسپینا میشد را برای به خدمت گرفتن ویدا مطرح کرد که توسط بشیکتاش رد شد ، این تیم اعلام کرده است که با آپشن جابه جایی بازیکن موافقت نخواهد کرد و پول را بطور مستقیم میخواهد .
آرسنال که تا کنون نزدیک به ۷۰ میلیون پوند خرج کرده است برای به خدمت گرفتن ویدا نیاز دارد تا چند بازیکن خود را بفروش برساند .
لوکاس پرز در آستانه ی انتقالی به ارزش ۵ میلیون پوند به وستهام است و پیش بینی میشود ولبک و اوسپینا نیز تیم را به زودی ترک کنند .



آرسنال در آستانه ی توافق با آرون رمزی برای تمدید قرارداد قرار دارد .
منبع : Daily Telegraph


جرمی ویلسون از تلگراف
پیش بینی انتقالاتی که ممکن است در آرسنال انجام شود :
- بازیکن جدیدی جذب نخواهند کرد .
- پرز به وستهام خواهد پیوست . ولبک ممکن است جدا شود ولی توافق برای جدایی او اصلا نزدیک نیست اما بازیکنان دیگر ممکن است تیم را ترک کنند ، انتقال اوسپینا ممکن است به آگوست (پنجره ی تابستانی) کشیده شود .

آرون رمزی در جریان عکسبرداری امروز در باشگاه
عکسبرداری برای تمدید قرارداد ؟؟ سوالی که اکثر مخاطبان در زیر این پست اکانت رسمی باشگاه آرسنال در اینستاگرام پرسیده اند .

جو کمپبل تلاش میکند تا از آرسنال جدا شود .
جو کمپبل ۲۶ ساله وینگر کاستاریکایی آرسنال تلاش میکند تا به یونان و تیم سابقش المپیاکوس بازگردد.
کمپبل فصل ۲۰۱۳/۱۴ را بصورت بازیکن قرضی در المپیاکوس بازی کرد و تلاش میکند تا به این تیم بازگردد جایی که توانست در ۳۲ بازی ۸ گل به ثمر برساند .کمپبل از سال ۲۰۱۱ بازیکن آرسنال بوده و فقط ۲۳ بازی برای تیم انجام داده است. او بطور متوالی به ۶ باشگاه مختلف به عنوان بازیکن قرضی رفته است .
 منبع : Mirror

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰