loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی رئیس پیش از بازی
کنفرانس مطبوعاتی رئیس پیش از بازی

کنفرانس مطبوعاتی رئیس پیش از بازی

درباره ی اولین فصلتان در لیگ انگلیس
 ظهر بخیر ، ما هیجان زده هستیم و امید زیادی داریم تا بتوانیم در برابر مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم . فکر میکنم برای شروع لیگ یک بازی بزرگ و حساس پیش رو داریم .

چه چیزی را میخواهید روز یکشنبه در تیمتان ببینید
ما تلاش میکنیم تا در هر مرحله از تمرین و بازی به بازی بهتر شویم اما روز یکشنبه ما باید یک بازی با کیفیت بالا به نمایش بگذاریم .مالکیت توپ در این بازی میتواند بسیار مهم باشد و روی عملکرد تکنیکی و فردی بازیکنان تاثیر زیادی خواهد گذاشت . به همین خاطر از تماشاگران میخواهم تا در اولین بازی به ما ملحق شوند و روحیه جنگندگی و پیروزی را به تیم منتقل کنند .

درباره‌ی مصدومین تیم
 کوشیلنی و کولاسیناچ مصدومیت طولانی مدت خواهند داشت ، ناچو امروز همراه با ما تمرین کرد و دنی ولبک هم این هفته به تمرینات تیم اضافه خواهد شد اما روز یکشنبه برای او زود خواهد بود تا به مرز آمادگی برسد .در حال حاضر تمرکزمان روی پست دفاع چپ هست و تلاش میکنیم بازیکن مناسبی برای این پست پیدا کنیم،  تصمیم نهایی را باید فردا یا پیش از بازی بگیرم اما نایلز که در بازی برابر لاتزیو در این پست بازی کرد میتواند اصلی ترین گزینه ی ما باشد ، همچنین ناچو ممکن است در ترکیب قرار بگیرد .

آرسنال اونای امری با آرسنال سال های پیش چه تفاوتی خواهد داشت
میخواهیم شروع خوبی داشته باشیم و کیفیت و جنگندگی خودمان را نشان دهیم. میخواهیم همراه با تماشاگران ، بازیکنان تیم و کادر فنی جدید یک راه جدید را طی کنیم .

فکر میکنید بهترین روش برای بازی در برابر منچستر سیتی چیست
صحبت کردن درباره اش نسبت به پیاده کردنش در زمین خیلی راحت تر است اما وقتی به سیتی نگاه میکنید ، بعد از دو سال حضور گواردیولا آن ها ثبات زیادی دارند و فوتبال خوبی انجام میدهند و همچینن اعتماد به نفس بالایی نیز دارند .ما یک هفته بر روی این بازی کار کرده ایم و باید اعتماد به نفس داشته باشیم و فقط برای پیروزی وارد میدان شویم .

درباره‌‌ی قهرمانی در لیگ جزیره
از ابتدا بطور واضح گفتم که تمرکز ما بازی به بازی خواهد بود ، تلاش میکنیم تا در هر مسابقه به چالش کشیده شویم و از آن لذت ببریم همانطور که بازیکنان در تمرینات خسته میشوند اما در نهایت لبخند میزنند .فکر میکنم این بهترین پیغامی است که میتوانم به تماشاگرانمان بدهیم . ما به بازی روز یکشنبه خوش بین هستیم .

درباره آینده‌ی آرون رمزی
صحبت بین باشگاه و بازیکن باید انجام شود و این کار من نیست اما همانطور که قبلا هم گفته‌ام خیلی مهم است که او در تیم بماند . تجربه‌ی او میتواند خیلی به موفقیت تیم کمک کند .

رابطه‌ی شما با پپ گواردیولا چگونه است
من ۴۶ ساله هستم و او ۴۷ ، او در دوران فوتیال و مربیگریش از من موفق تر بوده است اما هر دو در یک زمان وارد عرصه مربیگری شدیم .دوست دارم بیشتر در مقابل او قرار بگیرم ، در اسپانیا نیز همراه با آلمریا و سویا بارها برابر او بازی کردم و واقعا مسابقات هیجان انگیزی بود. بیشتر بازی کردن در برابر او کمک میکند تا با او بیشتر آشنا بشون و راحت تر بتوانم او را شکست دهم ، من سعی میکنم که این روحیه پیروزی را به بازیکنان نیز منتقل کنم .

آیا بازیکنان دیگری نیز تیم را ترک خواهند کرد
 جنکینسون ، اوسپینا و کمپبل ممکن است تیم را ترک کنند اما بقیه بازیکنان قطعا با ما خواهد ماند و با ما پیش از بازی برابر منچستر سیتی تمرین خواهند کرد .دو بازیکن جوان تیم یعنی اسمیت و انکتیا برای دیدار با تیم زیر ۲۳ سال تمرین را ترک میکنند ، بقیه بازیکنان در دسترس هستند و آماده هستیم از بین آن ها ترکیب ۱۱ نفره و ۱۸ نفره را مشخص کنیم .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰