loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی ریز عملکرد بازیکنان در برابر سیتی
بررسی ریز عملکرد بازیکنان در برابر سیتی

بررسی ریز عملکرد بازیکنان در برابر سیتی

🔸پیتر چک: در صحنه گل اول منچستر سیتی می توانست بهتر واکنش نشان دهد. نزدیک بود تا یک گل بخودی تاریخی بثمر رساند و وقتی پاس به عقب به او داده میشد، بسیار مضطرب عمل میکرد،اما او چندین واکنش خوب نیز نشان داد.
🔹امتیاز:6

🔸هکتور بیرین: بعدازظهر اسفناکی را پشت سر گذاشت و استرلینگ هر لحظه که اراده می کرد، او را پشت سر میگذاشت.
🔹امتیاز:5

🔸شکودران موستافی: در بعضی از صحنه ها عملکرد خوبی داشت ولی در مقابل حملات منچسترسیتی، سرعت کمی داشت و وقتی توپ به او میرسید بسیار مضطرب بود.
🔹امتیاز:5

🔸سوکراتیس: بهترین مدافع تیم در این بازی بود. در مقابل بهترین تیم جزیره، با تجربه خود، توانست برنده جدال های تک نفره باشد.
🔹امتیاز: 6

🔸اینزلی میتلند-نایلز: با بدشانسی در اوایل بازی مصدوم شد، در حالیکه تا آن لحظه عملکرد خوبی را از خود نشان داده بود.
🔹امتیاز: 5

🔸گرانیت ژاکا: بازی کابوس واری را سپری کرد. با عملکرد دیروزش نشان داد که بی دلیل نبوده که در بازیهای پیش فصل حضور زیادی نداشته است. در همه وجوه عملکرد ضعیفی را از خود برجاگذاشت.
🔹امتیاز: 3

🔸متئو گوندوزی: لحظات سختی را در بازی دیشب سپری کرد و در صحنه گل اول سیتی نیز عملکرد ضعیفی داشت. اما او ناامید نشد و همچنان در سرتاسر زمین بدنبال توپ می رفت. کیفیت خوبی از خود نشان داد و استعداد بزرگ خود را نشان داد. یک بازی با یادگیری زیاد برای او بود.
🔹امتیاز: 6

🔸آرون رمزی: در پست کلیدیی در آرسنال بازی کرد و در واقع نقطه مرکزی پرس از جلوی تیم بود. تقریبا هیچ شانس گلزنیی پیدا نکرد و تعویض شد
🔹امتیاز: 5

🔸مسوت اوزیل: تقریبا حضور سایه واری در تیم داشت.او تقریبا نتوانست در بازی کار خاصی انجام دهد و حتی ارسال پاسهای او نیز کیفیت سابق را نداشت.
🔹امتیاز: 4

🔸هنریک میخیتاریان: وقتی که مالک توپ بود، عملکرد درخشانی داشت ولی در طول بازی توپ زیادی به او نرسید.
🔹امتیاز: 5

🔸پیر امریک اوبامیانگ: در جریان اصلی بازی حضور نداشت، در نیمه اول که فرصت شوت زنی پیدا کرد، ضربه خوبی را روانه دروازه حریف کرد.
🔹امتیاز: 5

🔸استفان لیخشناینر: بدلیل مصدومیت نایلز، در پشت غیرتخصصی دفاع چپ بازی کرد. بازی خوبی را انجام داد ولی در صحنه گل دوم من سیتی، عملکرد خوبی نداشت.
🔹امتیاز: 6

🔸الکساندر لاکازت: تقریبا با ورودش به بازی یک شوت خوب راهی دروازه سیتی کرد، او باعث بهتر شدن روند خط حمله تیم شد. امری باید راهی پیدا کند تا او را درترکیب اصلی تیم، جای دهد.
🔹امتیاز: 6

🔸لوکاس توریرا: برای اولین حضورش درتیم، بسیار خوب بود. ضربات و پاس های باکیفیتی را ارسال کرد. آرسنال به وجود او در ترکیب اصلی نیاز دارد.
🔹امتیاز: 6
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۴۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰