loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از دیدار مقابل من‌سیتی
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از دیدار مقابل من‌سیتی

کنفرانس مطبوعاتی امری پس از دیدار مقابل من‌سیتی

 
اونای امری در کنار زمین در اولین حضورش در لیگ برتر جوش و خروش فراوانی داشت، اما درنهایت نتوانست نتیجه دلخواه مقابل منچسترسیتی را بدست آورد.
 
این دشوارترین شروع ممکن برای امری بود و او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی رویکردی مثبت داشت و اعلام کرد که ما نیاز به پیشرفت داریم.
 
رونوشت این مصاحبه را در ادامه بخوانید:
 
قضاوتش بر روی این مسابقه...
 
اول از همه، باید بگویم که فضای خوبی درکنار هواداران وجود دارد، و انگیزه بزرگی برای ما به‌جهت تماشای تیم در اولین بازی فصل وجود داشت. امروز، عملکرد منچسترسیتی به ما نشان داد که باید به روند پیشرفت‌ خود ادامه دهیم. به‌نظرم آنها لایق این نتیجه بودند، اما ما در ۹۰ دقیقه درحال پیشرفت بودیم، چیزی که باید برای بازی بعدی در هفته آینده به آن ادامه دهیم. در نیمه دوم، لحظاتی بوجود آمدند که شاید می‌توانستیم نتیجه را بهتر کنیم.
 
درمورد پیاده‌سازی ایده‌هایش توسط بازیکنان...
 
امروز، منچسترسیتی از ما بهترین عملکردمان را طلب می‌کرد. امروز تماشا کردیم و فهمیدیم که نیاز داریم به کار ادامه دهیم. من از بازیکنان راضی‌ام زیرا دویدند و جنگیدند. نیاز داریم تا از نظر تاکتیکی و دفاعی پیشرفت کنیم، تا بتوانیم فاصله و تفاوتمان با منچسترسیتی را کم کنیم.
 
درمورد اینکه این بازی معیاری بود برای اینکه چه مقدار باید پیشرفت حاصل شود...
 
بله. اما ما این را از قبل می‌دانیم. ما کار را شروع کرده‌ایم و نیاز داریم تا در این مسیر به پیشرفت ادامه دهیم. امروز قدم اول بود. منچسترسیتی در سومین سالش زیر نظر گواردیولا قرار دارد و تیمی با حاشیه امنیت ساخته‌اند، با وجود بازیکنان خوب و ثبات مناسبی که دلخواهشان است. ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم.
 
درمورد عدم استفاده از برند لنو...
 
ما می‌خواهیم بین دروازه‌بانان و به‌طور کلی تمام بازیکنانمان رقابت وجود داشته باشد. بدون درنظر گرفتن جایگاهشان، برای تمام دروازه‌بانان فرصت‌ و شانس‌های یکسانی وجود دارد. ما صحبت کردیم و اینکه پیتر چک در وضعیت بسیار خوبی به‌سر می‌برد. امروز هم فکر می‌کنم نمایش خوبی داشت. او تجربه لازم برای دفاع از اهدافمان را دارد. همچنین، لنو هم با ما کارش را شروع کرده است. به‌خوبی تمرین می‌کند، پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشت، اما باید منتظر رسیدن شانس حضور در میدان بماند.
 
درمورد اینکه گل اول یادآور آرسنال سابق بود...
 
برای من دو نیمه مختلف وجود دارد، نیمه اول و دوم. در نیمه اول، فضای بیشتری را برای پیشروی در اختیار منچسترسیتی قرار دادیم. آنها از چنین موقعیت‌هایی به‌خوبی استفاده کردند و ازآنجایی که این را می‌دانند، اعتمادبه‌نفس لازم برای عملکردشان را دارند. در نیمه دوم، ما در پرس کردن و مالکیت توپ ریسک بیشتری را پذیرفتیم تا بتوانیم خطوط دفاعی آنها رو شکسته و به‌سرعت پیشروی کنیم. ما برای برگشتن به بازی نیاز به گل داشتیم. من می‌خواهم این روند را ادامه بدهم تا تیم را بسازم. به‌نظرم بازی را با آن روحیه‌ای که انتظار داشتم به‌پایان رساندیم، بازیکنانم ۹۰ دقیقه دویدند، تلاش کردند و فشار آوردند. اما فکر می‌کنم باید هم از نظر تیمی و هم از نظر فردی پیشرفت کنیم. اما فکر می‌کنم امروز این روند در مقابل تیم بزرگی همچون منچسترسیتی طبیعی است.
 
درمورد رویارویی با چلسی و چگونگی اجتناب از شکستن پِرِس روی حریف...
 
هر بازی متفاوت است. می‌خواهیم برای هر بازی بسته به دشوار بودن و خواسته‌های حریف، خود را آماده کنیم. اما امروز، فکر می‌کنم با این شخصیت به‌ میدان می‌رویم و باید با عملکردهای بهتر در زمین، موجب پیشرفت این شخصیت بشویم. هفته آینده به کارمان ادامه خواهیم داد و در مقابل چلسی به آنالیز حریف خواهیم پرداخت. ما برای پیروزی به آنجا می‌رویم، و با چنین رویکردی مقابل چلسی قرار خواهیم گرفت.
 
درمورد اینزلی میتلند نایلز...
 
امروز باید بررسی‌های پزشکی با پزشک تیم انجام دهیم. ناچو تمرین گروهی را آغاز کرده است، دیروز تمرین کرد و شاید بتواند هفته آینده به میدان برود. به‌نظرم هر روز برای دانستن وضعیت آنها اهمیت دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰