loading
در حال بررسی درخواست شما
گندوزی عالی بود، مقصر شکست امری بود
گندوزی عالی بود، مقصر شکست امری بود

گندوزی عالی بود، مقصر شکست امری بود


سم آلردایس مقصر فقط اونای امری بود، هایوارد این میراث ونگر برای امری است


🔻 سم آلردایس در برنامه ی Talksport :
اشتباه سرمربی علت باخت آرسنال در این بازی بود ، هیچکس جز امری مقصر نیست . "تیمی مانند آرسنال نباید اینچنین مقابل منچستر سیتی بازی سازی از زمین خودی را تاکتیک اصلی خودش قرار دهد ، کاری که سیتی میکند ایجاد فشار زیاد و یارگیری است و شما با بازی سازی از زمین خودی به تیم حریف کمک میکنید .حتی طرفداران آرسنال از رد شدن یک توپ به نیمه ی حریف خوشحالی میکردند ، تیم شما باید تاکتیک جایگزین داشته باشد ."


💢 عملکرد امیدوار کننده متئو گندوزی در شب باخت آرسنال
هرجایی که آرسن ونگر مشغول دیدن بازی دیشب آرسنال بود، قطعا ظهور پدیده ای در خط هافبک تیم را تایید میکرد. این هافبک 19 ساله که از تیم لورین آمده است، دقیقااز همان نوع بازیکنانی است که دوران اوج ونگر با آنها شکل گرفت. با صلابت و پرانرژی، در اقصی نقاط زمین حضور داشت و در مقابل خط هافبک منحصر به فرد منچستر سیتی، امری وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش او قرارداده بود.نه گرانیت ژاکا و نه آرون رمزی به وظایف دفاعی خود پایبند نبودند. در هنگام به ثمر رسیدن گل اول منچسترسیتی، بی تجربگی گوندوزی مشهود بود ولی از قصور مشهود اوزیل و بیرین در بثمر رسیدن این گل نباید به راحتی گذشت. گاها پاس دادن های او بی دقت بود اما این بیشتر بدلیل حضور ژاکا و عدم کارآیی مناسب او بود. در مجموع گوندوزی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد و هواداران باید نسبت به آینده او وتیم خوشبین باشند.


🔻 پاول هایوارد از تلگراف
میراث سال ها عملکرد ضعیف آرسن ونگر در پنجره ی انتقالات به اونای امری رسیده است . اونای امری به زمان نیاز دارد تا تیم خود را بسازد .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۲,۴۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰