loading
در حال بررسی درخواست شما
ارزیابی لمن از چک و لنو
ارزیابی لمن از چک و لنو

ارزیابی لمن از چک و لنو

آرسنال در تابستان دروازبان اصلی لورکوزن را به خدمت گرفت اما در اولین بازی لیگ برتر او نیمکت نشین پیتر چک شد. پیتر چک 36 ساله با اینکه سیوهای زیادی در این بازی داشت و اشتباهاتی نیز انجام داد که منجر به گل نشد.

ینس لمن که 148 بار پیراهن آرسنال را بر تن کرده است معتقد است لنو باید در تمرینات نمایش قابل قبول تری ارائه دهد تا بتواند جای پیتر چک را در دروازه آرسنال بگیرد.
لمن در این مورد به SKY گفت: آرسنال باشگاه بزرگی است و لنو باید نمایش قابل قبول تری در تمرینات داشته باشد. رقابت در آرسنال سنگین خواهد بود. رقابت‌های زیادی وجود دارد و ممکن است شما انتخاب دائمی نباشید. من نمیدانم لنو در تمرینات چه کرده است اما اینکه مربی 20 میلیون پوند برای خرید شما هزینه کند و نیمکت نشین شوید؛ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مربی سعی میکند بهترین ترکیب را ارائه دهد و ما نمیدانیم در تمرینات چه میگذرد

لمن ادامه داد: لنو دروازبان خوبی است و در آن شکی نیست باید دید مربی چه انتظاراتی دارد و آیا لنو آنها را براورده میکند؟ او باید بیشتر تلاش کند و خود را بیشتر و بیشتر آماده کند.

لمن با این حال از انتخاب چک برای بازی برابر سیتی متعجب است!

لمن در مورد چک گفت: او دروازبان فوق العاده ای است. او صدها بازی انجام داده است و  این فصل به شدت تحت فشار خواهد بود. او نشان داده است در 36 سالگی هم میتواند اعتماد مربی را کسب کند. البته گاهی مهم نیست به حرف مربی گوش نکنید؛ شما در زمین بهتر شرایط را درک میکنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰