loading
در حال بررسی درخواست شما
چراغ سبز اونای امری به ولبک
چراغ سبز اونای امری به ولبک

چراغ سبز اونای امری به ولبک

اونای امری گفته بود که انتظار دارد تا دنی ولبک را در بهترین فرم او ببیند.

ولبک، در این تابستان مذاکراتی را برای خروج از باشگاه آرسنال و پیوستن به باشگاه دیگری را انجام داده بود ولی در نهایت او در آرسنال باقی ماند ولی او در سال آخر قرارداد خود با تیم قرار دارد. امری به ولبک گفته بود که اگر می خواهد که او جایگاه ولبک را در تیم اصلی تضمین کند، می تواند تیم را ترک کند، زیرا در تیم دو مهاجم تراز اول در اختیار دارد و امکان چنین تضمینی وجود ندارد.

با این حال، ولبک قطعا تا ژانویه در تیم حضور دارد و انتظار میرود تا او بتواند توانایی های خود را به عرصه ظهور بگذارد. امری در این باره به ایندیپندنت گفت: "دنی بازیکنی است که توانایی بازی در پست های مختلف را دارد: بعنوان یک بال هجومی چپ، بال هجومی راست و مهاجم، قادر به بازی کردن است. من روحیه او را ارج می نهم. روز پنج شنبه بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات و مسجل شدن حضور ولبک در تیم، من به او گفتم که من بهترین عملکرد او را در دوران فوتبالی اش می خواهم. او باید برای رسیدن به این امر، سخت کار کند و این احتمال دارد تا او در هر پستی که بهترین کارآیی را دارد، بکار گرفته شود.او باید آمار و کیفیت خود را، با زدن گل های بیشتر و ارسال پاس گلهای بیشتر و مشارکت فعال در پرسینگ مقابل تیم حریف، بهبود بخشد."

از چهارسال پیش که او از باشگاه منچستریونایتد به آرسنال آمده است،ولبک در بازیهای مختلف گلهای حساسی را برای آرسنال بثمر رسانده است که از آن جمله می توان به گلزنی در اولدترافورد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد، اشاره کرد ولی او در 112 بازی خود برای آرسنال، تنها 27 گل بثمر رسانده است.

دو مصدومیت شدید از ناحیه زانو باعث آسیب جدی به دوران فوتبالی او شده است اما این فصل، فرصت مناسبی دارد تا زیرنظر امری شکوفا شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football london
بازدید: ۱,۰۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰