loading
در حال بررسی درخواست شما
"آرسنال از نظر ذهنی به‌اندازه کافی قوی نیست"
"آرسنال از نظر ذهنی به‌اندازه کافی قوی نیست"

"آرسنال از نظر ذهنی به‌اندازه کافی قوی نیست"

بعد از شکست ۲-۰ خانگی آرسنال درمقابل منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، نگاه‌ها به سمت اونای امری جلب شده است که اولین بازی دوران پسا ونگر در لیگ برتر تحت هدایت او انجام شد.

 

پل مرسون در گفتگو با The Debate گفته است که آرسنال باید از نظر روحی و روانی پیشرفت کند.

 

مرسون می‌گوید اگر آرسنال خواهان بازگشت به دوران اوج خود در اواسط دهه ۲۰۰۰ است که برای آخرین بار قهرمان لیگ برتر شد، می‌بایست در فلسفه خود تجدید نظر کند. او در این زمینه گفت:

 

"اگر می‌خواهید به درآمدزایی ادامه داده و فصل را در رتبه پنجم یا ششم به پایان برسانید، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. اما اگر می‌خواهید مدعی باشید و به آن درجه برسید، به ذهنیت بهتری در میان بازیکنان نیاز دارید؛ فکر نمی‌کنم بازیکنان از نظر ذهنی به‌اندازه کافی آماده باشند.

 

او به وضعیت گرانیت ژاکا، مسوت اوزیل و شکودران موستفی در جریان شکست ۲-۰ آرسنال مقابل منچسترسیتی اشاره می‌کند:

 

"این ذهنیت را میان آنها نمی‌بینم؛ وقتی بازی ۲-۰ شد و تصویر به سمت برناردو سیلوا رفت که به سمت هواداران رفته است، انگار لورل و هاردی در کنار مسوت اوزیل قرار داشتند، 'پایان بازی همانجا بود'.

 

"مثل یه جمع خودمانی از دوستان به‌نظر می‌رسیدند، حتی گرانیت ژاکا هم آنها را هدایت نمی‌کرد؛ شما چنین چیزی را در آرسنال مشاهده نمی‌کنید.

ینس لمن، که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ عضو باشگاه آرسنال بود، گفته است که امری با قبول مسئولیت در آرسنال کار مخاطره‌ دشواری پیش رو دارد و از نظر او تغییرات لازم برای پیشرفت تیم حاصل نشده است. او گفت: 

 

"من این را یک بازسازی به‌شمار نمی‌آورم، سرمربی جدید در فضایی عالی هدایت باشگاه را برعهده گرفته است.

 

"اینکه بعد از ۲۲ سال برای پیشرفت زمان لازم باس سلام را نمی‌پذیرم؛ این ۲۲ سال عالی بود، و آرسن بهترین فوتبال را در این کشور ،شاید هم در تمام اروپا، ارائه کرد. پپ گواردیولا او را در بهترین سال‌هایش، شاید ۱۰ سال پیش، به‌عنوان الگوی خود قرار داده است.

 

"در این ۲۲ سال، دوره‌ای موفق وجود داشت. نه موفقیت تمام و کمال، و در سال‌های اخیر با وجود عدم حضور در لیگ قهرمانان، موفقیت خاصی کسب نشد، اما درمجموع دوران موفقی بوده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۴
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۱۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰