loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی بازی هفته دوم: آرسنال - چلسی
پیش‌بازی بازی هفته دوم: آرسنال - چلسی

پیش‌بازی بازی هفته دوم: آرسنال - چلسی

دو تیم چلسی و آرسنال امشب ،شنبه ساعت 21، در ورزشگاه استمفورد بریج  لندن، به مصاف هم خواهند رفت.

ادن آزارد که در ترکیب ابتدایی چلسی در خلال پیروزی 3-0 هفته اول تیم مقابل هادرزفیلد، حضور نداشت ولی به عنوان بازیکن جانشین به بازی آمد و عملکرد خوبی داشت.کواچیچ که در روز آخر فصل نقل و انتقالات به چلسی پیوست نیز، به گفته مائوریتزیو ساری، هنوز کاملا آماده نیست تا 90 دقیقه در بازی حضور داشته باشد.

ساری در این باره گفت: " درحال حاضر او آمادگی کامل را ندارد اما در بازی روز شنبه شاید سی دقیقه ابتدایی یا سی دقیقه انتهایی مسابقه، بازی کند. من درباره خرید او، بسیار اصرار کردم، زیرا من او را بازیکن خوبی میدانم و بنظرم جای پیشرفت زیادی دارد. من فکر میکنم او می تواند در سه پست مختلف در خط هافبک،هافبک مرکزی، هافبک چپ و راست بازی کند. او در طی دو سال حضورش در رئال مادرید، پیشرفت بسزایی کرده است."

آرسنال در اولین بازی فصل مقابل منچسترسیتی، با نتیجه 2-0 در ورزشگاه امارات، شکست خورد. اما به گفته امری پیتر چک با وجود انتقادات فراوان از عملکردش در بازی اول، در بازی با چلسی نیز درون دروازه آرسنال قرارخواهد داشت.
امری در این باره گفت: "تصمیم گیری درباره شنبه آسان است. پیترچک همچنان درون دروازه تیم می ایستد .من به او اعتقاد دارم و حتی اگر در بازی اول نیز عملکرد خوبی نداشته باشد، باز من به او اعتقاد دارم."

🔹 اخبار دو تیم
هافبک چلسی، سسک فابرگاس به علت آسیب دیدگی جزئی در بازی فردا مقابل آرسنال غایب است، البته ساری بسیار امیدوار است که هفته آینده، او به تمرینات تیم بازگردد و این مصدومیت را بسیار غیرمنتظره اعلام کرد. او گفت: "فابرگاس در ناحیه اطراف زانویش مصدومیت دارد."
 آرسنال نیز نایلز را بدلیل ترک جزئی از ناحیه استخوان پا در بازی مقابل منچسترسیتی، دو ماه در اختیار نخواهد داشت.در پست دفاع چپ، با وجود در دسترس نبودن نایلز، اما ناچو مونرال آماده بازی شده است. دنی ولبک نیز به تمرینات بازگشته است. اما سئاد کولاسیناچ( مصدومیت از ناحیه زانو)، لورن کوشیلنی ( مصدوم از ناحیه آشیل) و کارل جنکینسون ( مصدوم از ناحیه مچ پا)، غایبان بازی فردا خواهند بود

🔹 پیش‌بینی پل مرسون
هفته گذشته چلسی نتیجه خوبی گرفت و در عوض آرسنال ناامیدکننده بود. من از صفت ناامیدکننده استفاده می کنم اما من دقیقا نمیدانم که هواداران چه توقعی از این تیم در این برهه دارند؟ اولین بازی مربی جدید در لیگ بود و آنها انتظار داشتند که منچسترسیتی را قاطعانه شکست دهند؟؟در بازی فردا، من شانس برد را به چلسی میدهم، زیرا هنوز آرسنال راه زیادی برای رسیدن به شرایط آرمانی خود دارد.

پیش بینی پل مرسون: 2-1 به سود چلسی
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۱۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰