loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی BBCsport از بازی دربی لندن
بررسی BBCsport از بازی دربی لندن

بررسی BBCsport از بازی دربی لندن

مسابقه هیجان انگیز دیروز که در جریان آن 5 گل به ثمر رسید و در نهایت با برتری 3-2 آبی ها همراه شد. بازی بسیار جذاب بود ولی از طرفی ظرفیت های محدود، هر دو تیم را برای قرارگیری در جمع تاپ 4 نشان داد.

نحوه دفاع کردن بی نظم و پراشتباه  هر دو تیم در آغاز هر دو نیمه، موید این موضوع است که آنها کار بسیار سختی را برای قهرمانی در لیگ خواهند داشت.

مدافع سابق تیم ملی انگلیس و مفسر تلویزیون بی تی، ریو فردیناند در این باره گفت:" هیچکدام از این دو تیم، خود را در حد و اندازه های قهرمانی نشان ندادند، زیرا در کار دفاعی بسیار ضعیف بودند. برای موفقیت، شما باید در همه بخشهای زمین، تعادل داشته باشید."چلسی بشدت بدنبال بازگشت به جمع 4 تیم برتر لیگ و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است. کاری که تقریبا در تمام دوره مالکیت رومن آبراموویچ موفق به انجام آن شده اند.آرسنال نیز بعد از 22 سال مربیگری ونگر، به تازگی وارد دوران جدیدی با مربیگری امری شده است و نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در تاپ فور، دارد. کسب این سهمیه می تواند برای شروع امری عالی باشد زیرا باشگاه یک تغییر بنیادی در روش، فلسفه و مسیر بازی خود انجام داده است.

فارغ از اینکه، مائوریتزیو ساری و اونای امری، چه نتیجه ای در این لیگ کسب خواهند کرد، باید گفت هر دو آنها سبک و فلسفه ای دارند که شخصیت، رنگ، شور و هیجان را به لیگ برتر انگلیس می آورند و بازی روز شنبه ، موید این امر بود.ساری مربی ای است که طرفدار فوتبال سرعتی و تهاجمی است و او در ناپولی هم این امر را ثابت کرد. آنها با همین سبک در روز شنبه، از تیم آرسنال 2-0 جلو افتادند و موقعیتهای فراوانی را از دست دادند. جورجینیو و ادن آزارد در دو بازی اخیر چلسی، عملکرد خوبی را داشتند.ساری اعتقاد به فوتبال سرگرم کننده، هجومی و زیبا دارد و دیدن بازیهای چلسی در این فصل می تواند جذاب باشد.

از طرفی عملکرد خوب تاکتیکی امری کاملا در بازی دیشب مشهود بود و از حرکاتش مشخص بود که او انتظار ندارد که آرسنال تحت هدایت او، گامی رو به عقب بردارد. او اعتقاد به پرسینگ شدید در دفاع و بازی سازی از خط دفاع دارد که استراتژی پرریسکی است و با توجه به عملکرد فعلی بازیکنان، بنظر می رسد که هنوز کار زیادی برای رسیدن به سطح مناسب برای اجرای این تاکتیک، باقی مانده است.

با این حال، امری یک مربی پیش رو است و با وجود اینکه در حال گذراندن روزهای خوبی نیست ولی میداند که روزهای بد و خوب زیادی در فوتبال وجود دارد و او مصمم به اجرای رویکرد جسورانه خود میباشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : BBC Sport
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰