loading
در حال بررسی درخواست شما
جو چه کرد که دختران به قدرت رسیدند؟
جو چه کرد که دختران به قدرت رسیدند؟

جو چه کرد که دختران به قدرت رسیدند؟

جو مونتمورو پس از پیروزی تیمش در اولین دیدار از فصل جدید با سایت رسمی آرسنال مصاحبه کرد:

 

در مورد عملکرد....

حرفه ای بود. خیلی حرفه ای بود. وستهم تیم خیلی خوبی بود و من این هفته این هشدار را دادم که آنها بازیکنانی در سطوح بالا جذب کرده اند. به خوبی سازمان دهی شده بودند و سرمربی خوبی هم دارند. ما همیشه مقابل تیم های خوب عملکرد خوبی از خود نشان می دهیم و مقابل آنها فقط باید صبور میبودیم و سازمانشان را در هم میشکستیم. این کار کمی کسل کننده و خسته کننده بود زیرا در عقب میدان پاسکاری میکردیم و منتظر موقعیتی بودیم تا به ناگاه جلو بکشیم. فکر میکنم بهترین زمان بازی گل دوم ما بود که موقعیت سازی بر اساس پاسکاری های خوبی رقم خورد. خیلی خوب بود.

 

در مورد عقب نشینی و شروع کند در نیمه دوم...

سرعت بازی ما بسیار مهم است. مخصوصا زمانی که توپ را در عقب میدان در اختیار داریم و سرعتی که به کمک آن به گل رسیدیم. در نیمه ی نخست ما چهار فرصت گلزنی داشتیم ، زمانی که سرعت را کم کردیم و با سه یا چهار پاس به گل رسیدیم. این بخشی از کاری بود که کردیم. اکنون ما فقط باید کمی پیوستگی پیدا کنیم و این در خلال بازی کردن به وجود می آید.

 

در مورد شروع فصل با کسب یک پیروزی...

همیشه این یک شتاب خوب است و شما فقط باید اجازه دهید که کارها پیش برود. مسئله ی هیجان انگیز این است که ما امروز فقط کمی تیم را تغییر دادیم و نتیجه گرفتیم و پس از آن شما میبینید که ما چه برداشتی از بازیکنانی که ذخیره بودند و به میادین بازگشتند داشتیم و این زمان هیجان انگیزی بود.

 

در مورد چالش وستهم...

آنها سازمان یافته عمل کردند و این اجازه را به ما ندادند در خط هافبک عملکرد خوبی داشته باشیم ، مخصوصا در نیمه ی اول و آنها خیلی خوب و حساب شده ( با دسیپلین ) این کار را انجام دادند. ما فقط باید صبوری میکردیم و از فرصت ها برای ضد حمله ها استفاده میکردیم. به وستهم اعتبار میدهم چون در طول فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند و همینطور به مت اعتبار میدهم، کسی که یک تیم خوب را دور هم جمع کرد.

 

در مورد پست جدید دومنیک در دفاع راست...

دومنیک بازیکن فوق العاده ای است و میتواند در هر پستی بازی کند و به همین خاطر است که من دوست دارم او را در ترکیب تیمم داشته باشم. او میتواند در دفاع راست، دفاع چپ و در قلب دفاع بازی کند وحتی هر نقطه ی دیگری در زمین که این مسئله اهمیت بسیاری دارد. بخشی از تیم ماست. میبینید که کتی مک کیب اکثرا در نوک حمله بازی میکند و ناگهان به دفاع چپ باز میگردد و میشل که مدافع ماست بالاتر میرود و این جا به جایی ها روال است و شما نمیتوانید آن را از کار ما حذف کنید. دومنیک شخصیت بسیار حرفه ای دارد و کار کردن با او لذت بخش است.

 

در مورد حضور لیا ولتی در ترکیب اصلی تیم...

لیا در بازیسازی و به طور کلی در هر بخشی از بازی ما جایگاه ویژه ای دارد. زمانی که نیاز داریم او بازی را بشکند و بازی فشرده ای را از جانب ما سازمان دهی کند نقش خیلی مهمی برای ما دارد. او بازیکن بزرگیست و شخصیت جذابی هم دارد.

 

در مورد اینکه مک کیب دو گل به ثمر رساند...

ما روی جابه جایی پست بچه ها کار کرده ایم و این اعتقاد را داریم که حذف این بخش از کار ما غیر ممکن است. تا زمانی که ما به این کار اعتقاد داریم میتوانیم به تهدیداتمان ادامه دهیم.

 

در مورد اینکه این انتخاب را دارید که مید یا میدیما در پست هافبک بازی کنند...

تمامش در مورد پیدا کردن جا است. عقیده این است که بگردیم و ببینیم که کجا میتوانند فضای خوب پیدا کنند و اگر یک خط برای گذر کردن از آن وجود داشته باشد آنوقت گذر وجود خواهد داشت و بنابراین دوندگانی خواهیم داشت که بخواهند از آن خط گذر کنند. این کمی راز است که بین ماست و نمیخواهم از حالا درباره ی آن صحبت کنم اما همه ی آن چیزی که وجود دارد همان قانون گردش بازیکنان است. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰