loading
در حال بررسی درخواست شما
پشتیانی آرسن ونگر از تیری آنری برای سمت مربی‌گری بوردو
پشتیانی آرسن ونگر از تیری آنری برای سمت مربی‌گری بوردو

پشتیانی آرسن ونگر از تیری آنری برای سمت مربی‌گری بوردو

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تایید کرده است که آنری خواهان تبدیل شدن به سرمربی بعدی بوردو است، و از اسطوره توپچی‌ها پشتیبانی کرده است و معتقد است او کیفیت لازم برای این کار را دارد.

ونگر در مصاحبه‌ای در بخش انگلیسی آ اس گفته است:"بله او می‌خواهد تا مربی‌گری کند. او باهوش است و کیفیتهای لازم برای تبدیل شدن به یک مربی خوب را دارد.سوالی که اکنون پیش می‌آید، آن است که آیا می‌توانیم زندگی خود را فدای مربی‌گری حرفه‌ای کنیم یا خیر. مشتاق و احساساتی بودن کار خودخواهانه‌ای است. وقتی شما پر اشتیاق هستید، زمان کمتری را به کسانی که عاشقشان هستید اختصاص می‌دهید، درحالی که باید بیشتر به آنها توجه کنید."

طبق گزارشات، بعد از درگیری سرمربی فعلی بوردو یعنی 'گاس پویت' با باشگاه برسر فروش بازیکنش 'گیتان لابورد'، باشگاه فعلا فعالیت او را به‌حالت تعلیق درآورده است.

درحالی‌که فعالیت پویت بطور رسمی درحالت تعلیق قرار گرفته است، رسانه‌های فرانسوی به این نتیجه رسیده‌اند که او دیگر آینده‌ای در این تیم ندارد، و از همین حالا اخبار اخراج او را منتشر کرده‌اند. طبق گزارش خبرگزاری‌هایی ازجمله گل فرانسوی و اکیپ، لورن بلان رمی گارد، یورگن کلینزمن و میشل لادروپ، از گزینه‌های محتمل جایگزینی او هستند.


اگرچه نشریات دیگر همگی نام آنری را به‌عنوان گزینه اصلی آورده‌اند. اسطوره آرسنال تابستان بزرگی را درکنار روبرتو مارتینز روی نیمکت تیم‌ملی بلژیک پشت سر گذاشت. شیاطین سرخ به مقام سوم جام‌جهانی ۲۰۱۸ که بهترین عملکردشان در تاریخ این رویداد است، دست پیدا کردند.

تمام گزینه‌های دیگر تجربه بیشتری از آنری دارند، اما آنری ۴۱ ساله بابت همین بی‌تجربه بودنش به گزینه‌ای جذاب تبدیل شده است. او تنها سابقه دستیار مربی بودن را دارد، و شاید حالا زمان این باشد که یک قدم فراتر بگذارد.

بوردو فصل گذشته لیگ ۱ فرانسه را در رتبه ششم به پایان رساند و بطور سنتی در کنار پاریسن ژرمن، موناکو، لیون و مارسی، جزو باشگاهای سطح بالای فرانسه به‌شمار می‌رود. آنها نزدیک یک دهه است که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ۱ نشده‌اند اما در این سال‌ها جام‌حذفی فرانسه را فتح کرده‌اند، درعین‌حال که انتظارات از آنها آنقدر بالا نیست.

هنوز امکان بازگشت پویت وجود دارد، اما طبق لحن موجود در صحبت‌هایش، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد. او در بخشی از صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفته است:



“Who said that to you? A Bordeaux representative? I don’t give a fuck about these Bordeaux representatives. They tell you lies and you don’t have the cojones to say the truth.”


*ترجمه‌ی بهبود یافته (!): "من هیچ اهمیتی به مسئولین بوردو نمی‌دهم. آنها به شما دروغ می‌گویند و شما جرأت گفتن حقیقت را ندارید."

بوردو چند روز دیگر باید در پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف تیم بلژیکی خنت خواهد رفت. بازی آینده آنها در لیگ ۱ مقابل موناکو خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۳۰
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Bleacher Report
بازدید: ۱,۷۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰