loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی برابر وستهام
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی برابر وستهام

کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی برابر وستهام

 بازی در برابر وستهام چقدر متفاوت خواهد بود
 
در لیگ ما ۳۸ بازی در مقابل تیم های مختلف انجام خواهیم داد ، هر بازی سه امتیاز دارد و فرقی ندارد شما با منچستر سیتی بازی دارید یا وستهام . مشخص است که هر بازی از نظر تاکتیکی متفاوت است ، ما دو بازی انجام داده ایم و باخته ایم بنابراین در برابر وستهام میخواهیم که پیروز شویم .
 
بازی در برابر وستهام نیز مانند دیگر بازی ها مشکل است ، آن ها بازیکنان و سرمربی خوبی دارند و البته تعداد زیادی بازیکن جدید نیز دارند .
 
ما بر روی سیستم و تاکتیک مورد نیاز تیم فکر میکنیم تا با حضور تماشاگران بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم .
 
مهم است که به تماشاگران یک عملکرد خوب از خودمان نشان بدهیم ، من امیدوار هستم و هر روز که به بازیکنان نگاه میکنم حس خوبی پیدا میکنم.
 
آیا شیوه ی گل دوم آرسنال به چلسی همان سیستم مورد نظر شما است ؟
 
ما میخواهیم حمله کنیم و گل بزنیم .ممکن است این کار را با یک پاس بلند یا با چندین پاس کوتاه انجام دهیم اما مهمترین چیز حفظ مالکیت توپ است .
 
باریکنان ما باید بدانند وظیفه ی آن ها زمانی که توپ را در اختیار دارند چیست تا بتوانند با یک پاس خوب در یک زمان خوب به تیم برای پیروزی کمک کنند .
 
 
آیا مصدومیت کوشیلنی زودتر بهبود خواهد یافت ؟
 
 او به سختی تلاش میکند، او در فرانسه بود و دوشنبه به جمع ما ملحق شد. خیلی خوشحال هستیم که او پیش ما است ، او کاپیتان اول تیم است و جنگندگی بسیاری از خود نشان میدهد .
 
 باید درباره ی او صبور باشیم زیرا مصدومیت او جدی بوده اما نکته ی مهم این است که با تلاش و جنگندگی که نشان میدهد میتواند به تیم کمک کند .
 
کوشیلنی چه زمانی میتواند بازی کند ؟
 
 نمیشود قطعی گفت و باید روز به روز پیسرفت او را ببینیم . او امروز خوب تمرین کرد و دوید و دوره ی بهبودیش را خوب سپری میکند .
 
 
 
آبا سبک بازی خودتان را نسبت به بازی تیم رقیب تغییر خواهید داد ؟
 
 اولین ایده ی ما حفظ توپ است ، اگر در حفظ توپ موفق باشید میتوانید به دروازه ی حریف و پیروزی امیدوار باشیم . در دو بازی اول به میزان کافی روی توپ کنترل نداشتیم بنابراین نتوانستیم فشار را روی تیم حریف حفظ کنیم اما معتقدم در بازی مقابل وستهام متفاوت خواهیم بود و بهتر کار خواهیم کرد .
 
آیا سیستم تیم تغییری خواهد کرد ؟
 
ما روی موقعیت های مختلف در زمان بازی کار میکنیم و سیستم ما نیز در طول هر بازی از ۱-۳-۲-۴ به ۱-۴-۱-۴ و ۳-۳-۴ تغییر خواهد کرد .
 
بازیکنان ما با سیستم های مختلف تمرین میکنند تا بتوانیم در زمان لازم از آن ها استفاده کنیم.
 
آیا ممکن است در بازی روز شنبه برابر وستهام با دو مهاجم نوک بازی کنید ؟
 
در این لحظه برنامه ای برای این کار نداریم ، ما به حفظ توپ بیشتر نیاز داریم تا بتوانیم بازی سازی کنیم و با داشتن تعادل در خط حمله و دفاع بتوانیم در بازی پیروز شویم .
 
اما ممکن است گاهی اوقات نیز از دو مهاجم نوک استفاده کنیم ، مانند بازی برابر لاتزیو که از لاکازت و انکتیا استفاده کردیم . ممکن است در جریان بازی و بر حسب اتفاقات در زمین از دو مهاجم نوم استفاده کنیم ولی در حالت عادی تصمیمی برای انجام این کار نداریم .
 
 
درباره ی بازگشت ویلشر به ورزشگاه امارات 
 
پیش از جداشدنش ۱۵ دقیقه در زمین تمرین با او صحبت کردم ، من برای او احترام زیادی قائلم و او تصمیمی که برای آینده اش بهتر بود گرفت .
 
تماشاگران نیز او را دوست دارند و به او احترام میگذارند ، امیدوارم که بازی را ببریم و برای ویلشر نیز آرزوی موفقیت دارم .
 
 
درباره ی فرم و روحیه ی اوبامیانگ
 
اول از همه باید در موقعیت سازی خوب کار کنیم تا مهاجم هدف بتواند از فاصله بین مدافعین حریف استفاده کند و دروازه ی حریف را باز کند .
 
هدف اول ما ایجاد موقعیت های فراوان است تا مهاجم بتواند با اعتماد به نفس از آن ها استفاده کند.
 
ممکن است بازیکن در یک بازی ۳ موقعیت خوب را از دست بدهد اما در بازی بعدی در شرایط مشابه هر سه را تبدیل به گل کند .
 
اوبامیانگ بازیکنی است که گل های زیادی را در دوران فوتبالش به ثمر رسانده و اطمینان دارم در آرسنال هم همین کار را خواهد کرد .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰