loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های توریرا پس از پیروزی برابر وستهام
صحبت های توریرا پس از پیروزی برابر وستهام

صحبت های توریرا پس از پیروزی برابر وستهام


درباره عملکرد تیم
 از پیروزی تیم مقابل وستهام بعد از دو شکست متوالی خوشحالم و خوشحالم که توانستم دقایقی بازی کنم و در پیروزی تیم موثر باشم .


درباره پتانسیل تیم
 ما سعی کردیم نکته های مثبت خودمان در بازی برابر دو تیم تاپ چلسی و منچستر سیتی را پرورش دهیم تا بتوانیم در بازی های بعد موفق باشیم . بازی برابر وستهام نیز سخت بود ، ما عقب افتادیم اما توانستیم با یک بازی خوب و زدن سه گل پیروز شویم . این برد به ما اعتماد به نفس داد و حالا مهمترین چیز این است که به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم .

درباره ی آمادگی از نظر ذهنی
 من یکی از بازیکنانی هستم که تازه به تیم ملحق شده ام ، اینجا بازیکنان جوان زیادی داریم و همه ما سعی می کنیم سخت تلاش کنیم و خواسته های سرمربی را به خوبی انجام بدهیم . در بازی برابر وستهام برد خوبی کسب کردیم اما تازه اول راه هستیم و باید خودمان را برای بازی های بعدی به خوبی آماده کنیم .


درباره ی تطابق پذیری با لیگ جزیره
من واقعا خوشحالم ، من از یک لیگ کاملا متفاوت به لیگ جزیره آمدم . در لندن شرایط زندگی و آب و هوایی کاملا متفاوت است اما من با هر بازی اعتماد به نفسم بیشتر می شود .

درباره راه یافتن به ترکیب اصلی ۱۱ نفره
 امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد ، اما من سعی میکنیم از دقیقه به دقیقه ی حضورم در زمین برای اثبات خودم استفاده کنم و همینطور به تیم کمک کنم ، خوشحالم که در بازی برابر وستهام توانستم در نیمه ی دوم به زمین بیایم و به تیم برای پیروزی کمک کنم .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰