loading
در حال بررسی درخواست شما
امری محکم برابر اوزیل ناآمده ایستاده است ؟!
امری محکم برابر اوزیل ناآمده ایستاده است ؟!

امری محکم برابر اوزیل ناآمده ایستاده است ؟!

آیا بیماری مسوت اوزیل علت عدم حضور او در ترکیب ۱۱ نفره تیم مقابل وستهام بود ؟

در روز شنبه ، گفته شد اوزیل به دلیل بیماری بازی مقابل وستهام را از دست داده است هر چند شایعاتی مبنی بر درگیری لفظی او و امری بعد از اینکه سرمربی در تمرین به او گفته بود در ترکیب اصلی حضور ندارد توسط چند خبرگزاری مخابره شد. البته در کنفرانس پس از بازی این شایعات توسط اونای امری تکذیب شد .

امری تایید کرد روز پنجشنبه با اوزیل صحبت جدی را انجام داده است و به گفته خبرگزاری ها سرمربی تایید کرده است اگر اوزیل جنگندگی بیشتری به بازی خود اضافه نکند در ترکیب برای بازی بعد قرار نخواهد گرفت و اوزیل نیز به همین دلیل گفته است که بیمار شده است .

امری تایید کرد دو روز پیش از بازی مقابل وستهام اوزیل به من گفت اندکی بیمار هستم اما نکته ی مهم این است که اگر اوزیل واقعا مریض بوده است چرا حدود یک ساعت پیش از بازی برابر وستهام در رختکن تیم همراه با دیگر بازیکنان حضور داشته است.

به نظر میرسد یک جنگ داخلی بین پر درآمدترین بازیکن باشگاه یعنی مسوت اوزیل با ۳۵۰ هزار پوند حقوق در هفته و سرمربی جدید تیم آرسنال اونای امری شروع شده است و اگر اوزیل نتواند خواسته های سرمربی جدید را برآورده کند ، سرمربی به نظر شجاع آرسنال باید تصمیمات جدی بگیرد .

امری نشان داده است به بازیکنانی کمتر تکنیکی اما با جنگندگی و قدرت بدنی بالا اعتماد خواهد کرد ، بازیکنانی که بتوانند در هر دقیقه از بازی بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دهند .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰