loading
در حال بررسی درخواست شما
امری در تلاش برای کنترل اوزیل
امری در تلاش برای کنترل اوزیل

امری در تلاش برای کنترل اوزیل

اونای امری در حال اداره و کنترل اوزیل میباشد و در این راه هیچکدام از مدیران آرسنال، به او خرده ای نمیگیرند و امری مصمم است تا موضوعی مانند نمونه شرایط نیمار در پاریس سن ژرمن را، در آرسنال تکرار نکند.

هفته گذشته، اوزیل در جریان اولین پیروزی فصل آرسنال در لیگ، مقابل وستهم غایب بود و امری توضیح داد که او مریض است.امری مصرانه می گوید که هیچ مشکلی بین او و اوزیل وجود ندارد، اما رسانه ها می گویند که بعد از عملکرد نه چندان خوب او در مقابل چلسی و تعویض شدنش، صحبتهایی درباره جایگاه او در تیم مطرح شده است.

اکنون اوزیل باید برای بدست آوردن جایگاه خود در تیم، مبارزه کند. با وجود اینکه اوزیل 29 ساله و بازیکن سابق رئال مادرید، بالاترین حقوق دریافتی هفتگی بین بازیکنان آرسنال ( 350.000 پوند) را دریافت میکند. مدیران آرسنال نیز در این زمینه از امری کاملا حمایت کردند و به تصمیم او احترام می گذارند.آرسنال در ماه ژانویه گذشته بر سر تمدید قرارداد با اوزیل به توافق رسیده است  و آنها بخوبی درباره ارزش های اوزیل آگاه هستند و می دانند ممکن است که نیمکت نشین کردن او باعث ضررمالی باشگاه و یا افت کیفیت او شود ولی مدیران باشگاه، فشاری را بر امری مبنی بر بازی دادن اوزیل، قرار نداده اند.

در حالی که مسئولیت نقل و انتقالات باشگاه در آرسنال یک تیم مبتنی بر امری، میباشد ولی امری به هیچکس و هیچ بازیکنی اجازه نمی دهد که به اختیار او در زمینه ترکیب چینی و وظایف محوله به بازیکنان، ضربه ای وارد کند.او در پاریس سن ژرمن و درباره نیمار دچار مشکلاتی شده بود. گران‌ترین بازیکن تاریخ، قدرت زیادی در پی‌اس‌جی داشت و این موضوع به تیم ضربه سهمگینی وارد کرد. اما امری با عبرت گرفتن از آن شرایط به هیچ بازیکنی از جمله اوزیل در تیم آرسنال اجازه نخواهد داد تا استارت بی نظمی را در تیم بزند.

بعد از آنکه جدایی امری از پاریس سن ژرمن اعلام شد، امری گفت: " من میدانم که چه زمانی در یک گروه مسئول هستم و چه زمانی مسئول نیستم. در پی اس جی، نیمار شخص اول است و در منچسترسیتی،پپ گواردیولا، شخص اول است. اولویت من در تیم آن بود که نیمار را خوشحال کنم و مهم نبود که چگونه این اتفاق بیفتد. نیمار به تیم آمده بود تا رئیس باشد و پروسه ای را طی کند تا به نفر اول دنیا تبدیل شود. اما در منچسترسیتی، گواردیولا رئیس است. من در این مورد صحبتهای زیادی با نیمار داشتم ولی گاهی اوقات تاثیرگذار نبود ولی در مواقعی هم بسیار تاثیرگذار بود.در خلال یکی از این بحث ها ما 45 دقیقه با هم بصورت صمیمی صحبت کردیم. او کاملا به صحبتهای من گوش داد و من او را متقاعد کردم که نفر اول شدن نیاز به طی یک پروسه دارد."

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا اوزیل میتواند با متدهای مربی جدید خو بگیرد و به دوران خوب خود باز میگردد یا خیر و اینکه آیا او می خواهد تا با تحت تاثیر قراردادن هیئت مدیره تیم، با امری جنگی تمام عیار راه بیاندازد.اگر او بتواند به درستی از این مرحله عبور کند، باید گفت می تواند دوباره به یکی از مهمترین ارکان تیم تبدیل شود و اگر نتواند جایگاه خود را در تیم از دست خواهد داد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۰۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰